Prestižni međunarodni hotelski lanac Marriott na ljeto iduće godine trebao bi otvoriti svoj prvi hotel u Hrvatskoj – hotel pod brendom “Courtyard by Marriott” u splitskom tornju Dalmacija, izvijestili su iz tvrtke investitora u Westgate Tower u priopćenju o potpisu ugovora o suradnji s Marriottom.
“Prvi ‘Courtyard by Marriott’, brend tvrtke Marriott International, globalnog svjetskog lidera s više od 6.500 smještajnih objekata u više od 127 država svijeta, na ljeto 2019. godine otvorit će se u najvišem objektu u Hrvatskoj – splitskom tornju Dalmacija (Dalmatia Tower)”, navodi se u priopćenju.
Ugovor o suradnji u Splitu u tornju A projekta “Westgate – Vrata Splita” potpisali su Josip Komar, predstavnik tvrtke investitora Westgate Tower d.o.o., i Matt Hughes, stariji direktor za franšizu i vlasničku strukturu grupacije Marriott International.
“Split u posljednje vrijeme doživljava novi polet i pokazuje jednu novu ambiciju. Imajući sve to na umu, donijeli smo odluku kako će novi objekt od danas nositi ime toranj Dalmacija (Dalmatia Tower) jer Split ima sve predispozicije postati snažni motor razvoja Dalmacije, hrvatskoga juga, a onda i same Hrvatske”, ističe u priopćenju Komar.
Projekt “Vrata Splita” sastoji se od dva objekta – prvi ima prizemlje i 12 etaža i trenutačno je upravno sjedište Splitske Banke, a uskoro će postati sjedište integrirane OTP banke Hrvatska, dok je drugi toranj još u izgradnji i u njemu će biti smješten prvi “Courtyard by Marriott” u Hrvatskoj.
Drugi će toranj biti visok 115 metara i imat će prizemlje i 27 katova, a “Courtyard by Marriott”, business brend grupacije Marriott International, smjestit će se na višim katovima (od 16. do 26.). Zbog specifičnog oblika građevine, svaka od 190 soba i četiri apartmana će imati pogled na more, a hotel će biti opremljen konferencijskim sadržajima na zasebnom katu, wellnessom, teretanom, restoranom i barom, navodi se u priopćenju.
“Zadovoljstvo nam je što možemo predstaviti dolazak brenda ‘Courtyard by Marriott’ u Split, što je naime prva direktna investicija Marriott Internationala u Hrvatskoj. Iako najčešće, prilikom dolaska na tržište određene zemlje odabiremo glavni grad za otvorenje prvog hotela, u Hrvatskoj smo napravili iznimku. Suvremeni oblik građevine i njena lokacija se odlično uklapaju u našu poslovnu viziju, a i grad Split, osim svog poslovnog potencijala ima nezaobilazan, značajan turistički potencijal”, izjava je Matta Hughesa koja se prenosi u priopćenju.
Dodaje i kako će više od 100 milijuna članova loyalty programa Marriotta konačno moći odabrati i Hrvatsku u sklopu njihove ponude.
Kako se navodi u priopćenju, zadovoljstvo dolaskom prestižnog hotelskog brenda u Split i Hrvatsku izrazili su splitski gradonačelnik Andro Krstulović Opara i ministar turizma Gari Cappelli, koji je istaknuo da je Hrvatska u svijetu prepoznata ne samo kao turistička destinacija, već kao atraktivna zemlja za ulaganja. “Ovaj projekt vrijedan 600 milijuna kuna predstavlja razvoj, inovaciju, podizanje turizma na jednu višu razinu, a to je ono što nam je potrebno kako bi Split, ali i čitav hrvatski turizam postao još prepoznatljiviji, kvalitetniji i konkurentniji na svjetskom tržištu”, istaknuo je Cappelli. (H)