ABC sir među tri najpopularnija hrvatska proizvoda u cijeloj Adria regiji

In Istraživanja
abc

Rezultati zadnjeg istraživanja BRANDscore kojeg provodi nezavisna agencija Ipsos pokazali su da ABC sir zauzima visoko sedmo mjesto na listi top brendova u Adria regiji, koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Srbije, Slovenije i Bosne i Hercegovine. Regionalni potrošači su, među prvih sedam proizvoda koje prepoznaju i koriste, uvrstili tri hrvatska brenda među kojima je i ABC sir, koji se tako našao uz bok s najvećim svjetskim brendovima.

Kod izračuna BRANDscore rezultata u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brendu, koji uključuju realizirani odnos potrošača prema brendu i emocionalnu percepciju proizvoda u svijesti potrošača, koje BRANDscore kontinuirano prati. ABC svježi krem sir već nekoliko godina za redom bilježi izvrsne rezultate u BRANDscore istraživanju i time potvrđuje svoju apsolutnu usmjerenost potrebama svojih potrošača.

Kako je istaknuo Davor Bošnjaković, direktor Belja: „ABC sir je jedan od naših najznačajnijih proizvoda koji bilježi izvrsne prodajne rezultate kako na domaćem, tako i na 20 izvoznih tržišta. Potrebe potrošača na svakom od tih tržišta, njihova emocionalna povezanost s brendom i visoka kvaliteta proizvoda su naši osnovni strateški ciljevi vezani uz ABC brend. Ove godine smo obitelj ABC sireva proširili sa svježim sirom i posnim sirom, a od jeseni najavljujemo i novi okus ABC sira.“

ABC sir se u Belju proizvodi već 38 godina prema tradicionalnoj recepturi i uz sljedivost proizvodnje Od polja do stola. Vlastita proizvodnja mlijeka omogućuje kontinuirano praćenje kvalitete pa ABC sir uvijek nastaje od najboljeg mlijeka koje daje 4.000 beljskih krava.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design