Vrhunska moda u režiji Hippy Gardena powered by dm

In Sajmovi i izložbe
dm

U srijedu, 10. listopada zagrebački je Gornji grad zasjao posebnim modnim sjajem. Renomirani hrvatski modni brend Hippy Garden na ekskluzivnoj modnoj reviji predstavio je kolekciju znakovita naslova „Let there be light“ inspiriranu estetikom 80-tih i repertoarom stilova iz prošlosti, uz podršku generalnog sponzora dm-a i alverde prirodne kozmetike.

Nova kolekcija koristi paletu monokromatskih boja upotpunjenih nezaobilaznim metaliziranim nitima koji ovu suvremenu i kompleksnu kolekciju jednostavno čine neodoljivom. Pistom je prodefiliralo 70-tak modela noseći elegantne svečane midi i maxi haljine, muževne krojeve kaputa, hlača i kombinezona, sve do vizualno impresivnih printeva, koji su originalno rješenje brenda.

Kolekcija je jednako kompleksna koliko i jedinstvena, a iznenađenje je svojevrsni „comeback“ unikatnih, pletenih haljina vesta. Vizija muške mode za nadolazeću sezonu, uključuje tipične elemente po kojima je brend prepoznatljiv i predstavlja modernog muškarca nadahnutog elegantnim stilom odijevanja. Vidjeli smo lamelirana uska odijela, unikatne kapute i balonere s dominantno velikim gumbima.

Nakit, modularne torbe, ravne i krute forme upotpunile su novu kolekciju. U njoj se mogu pronaći kreacije koje zadovoljavaju kuriozitet i težnju prema onome što je novo, uvijek otvarajući prostor za slobodniji govor mode. Još jednom se potvrdilo kako je moda koju stvara Đurđica Vorkapić neopterećena trendovima i kako savršeno promišlja konstrukcijski vrlo složenu formu koju prilagođava energičnoj i nesputanoj ženi i muškarcu Hippy Garden.

“Živjeti i stvarati viziju u kojoj uživaš neprocjenjivo je blago. Moje modno stvaralaštvo, ideje i vizija uvijek su ispred očekivanja, pa tako već dugo samostalne revije Hippy Garden oduševljavaju i daju novi stvaralački pristup“’, naglasila je glavna dizajnerica brenda Hippy Garden Đurđica Vorkapić koja je u potpunosti zaslužna za ovaj apsolutni doživljaj modne profinjenosti.

Romantični ugođaj zagrebačke uspinjače, Strossmayerovog šetališta i vidikovca Gradec oduševio je mnogobrojne ljubiteljice mode poput Vanje Halilović, Ivane i Marije Husar, Josipe Pavičić Berardini, Katarine Baban i Lucije Lugomer. Poznata gornjogradska šetnica pretvorila se u dugu modnu pistu prepunu fenjera, a dugačak zid obrastao u bršljan u suvremeni ambijent upotpunjen gustim dimom i refleksijom svjetlosti.

Kao glavni sponzor projekta dm je predstavio alverde – liniju prirodne kozmetike vlastite robne marke, pa su tako modeli pistom prošetali savršene make-up lookove zahvaljujući dekorativnoj kozmetici izrađenoj od najfinijih organskih sastojaka.

Za frizure modela, zaslužan je Studio Evelin pod kreativnim vodstvom Evelin Benković dokazujući kako već godinama suradnja s Hippy Gardenom ostvaruje odlične rezultate i impresivne lookove.

Revija je izazvala oduševljenje uzvanika i zaradila brojne pohvale struke i obožavatelja brenda, a Đurđica Vorkapić i Hippy Garden još su jednom opravdali svoj kultni status i dokazali kako domaća modna scena diše punim plućima.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design