Tradicionalno predstavljeno novo ruho Božićnog piva

In Brandovi
Bozicno pivo

Na zagrebačkom Strossmayerovom šetalištu u sklopu idiličnog, blagdanskog okruženja Adventa na Strossu službeno je predstavljena nova, 29. po redu etiketa Božićnog piva. Velika novost ove godine na veselje svih ljubitelja ovog posebnog blagdanskog izdanja je što je ove godine Božićno pivo dostupno i u limenci od 0,5 litara.

Ova posebna blagdanska tradicija kreiranja vizualnog identiteta Božićnog piva u suradnji s mladim i talentiranim hrvatskim umjetnicima traje već 29 godina, a ove se godine za novo ruho Božićnog piva pobrinula mlada likovna umjetnica Monika Meglić.

Ovogodišnje ruho Božićnog piva inspirirano je nečime s čime se svatko od nas može poistovjetiti, svima dobro poznatim „božićnim neredom“, onim užurbanim, a opet posebnim, veselim osjećajem priprema za Božić.

„Božićno pivo svake godine u nama budi poseban osjećaj jer je ova tradicija koja je navršila svojih 29 godina zaista nešto posebno što nas svake godine uistinu veseli. Izuzetno smo ponosni što Zagrebačka pivovara sve ove godine okuplja etablirane i mlade umjetnike koji su svaki na svoj način dali upečatljivo lice svakom božićnom pivskom izdanju do sada i pobrinuli se da Božićno pivo zablista u novom ruhu, a ove godine i u limenci. Vjerujemo da će ovo jedinstveno blagdansko izdanje i aroma Božićnog piva razveseliti sve ljubitelje piva i unijeti posebno blagdansko raspoloženje.“, rekla je Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare.

Za poseban blagdanski doživljaj na predstavljanju Božićnog piva pobrinuo se i mladi glazbenik Nikola Marjanović, koji je unio posebnu toplinu u predblagdansko poslijepodne u kojem se nazdravljalo blagdanskom veselju, dobrom društvu i još jednoj odličnoj inačici omiljenog Božićnog piva.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design