Na dm beauty breaku predstavljeni novi proizvodi i trendovi iz svijeta ljepote

In Promocije / novi proizvodi
dm marka trend it UP

U upečatljivom ambijentu zagrebačke La Grme dm je u srijedu na dm beauty breaku ugostio poznate beauty i lifestyle influencerice koje su imale priliku saznati zanimljivosti i novosti iz dm beauty svijeta uz prezentaciju trendova i najnovijih proizvoda za njegu i make-up iz dm-ove ponude.

„U suradnji s našim dragim partnerima ekskluzivno smo predstavili odabrane proizvode u ponudi dm prodavaonica koje redovito obogaćujemo novim brandovima u želji da tržište oplemenimo prateći svjetske beauty trendove. Uz velik broj poznatih brandova kupcima nudimo i kozmetiku vlastitih dm marki koje krasi iznimna kvaliteta i pristupačna cijena. Ovom prigodom slavimo i 30. rođendan naše marke prirodne kozmetike alverde koja nudi gotovo 450 proizvoda. Uz druženje s nekima od najpoznatijih hrvatskih influencerica prezentirali smo i novu liniju dm-ove dekorativne kozmetike trend IT UP koja ima sve što ljubiteljicama make-upa treba, ali i najavili veliku novost na našim policama – SEINZ. – kozmetiku za modernog i osviještenog muškarca,“ rekao je Ivan Horvat, menadžer marketinga i odnosa s javnošću u dm-u.

dm beauty breakdm beauty break ugostio je mnoge lifestyle i beauty influencerice te poznate dame iz javnog života, između ostalih Ellu Dvornik, Lanu Klingor Mihić, Renatu Sopek, Josipu Pavičić Berardini, Niku Ilčić, Petru Dimić, Luciju Lugomer, Nabilah Harron i još mnoge druge. U sinesteziji tematski zaokruženih sadržaja dm im je predstavio probrane linije novih i inovativnih brandova u svojoj ponudi. Tako su ekskluzivno doznale da je popularna dekorativna kozmetika Aura odsada dostupna i u dm-u, a isprobale su i prirodnu kozmetiku Nacomi spravljenu od ekološki prihvatljivih sastojaka čiji proizvodi nisu testirani na životinjama. Uz nježno cvjetne, interaktivne sadržaje brandova Olival i Herbal Essences pobliže su upoznale i proizvode najprodavanijeg japanskog branda za njegu lica Hada Labo, ekskluzivno dostupnog u dm-u. Hrvatska parfemska kuća najavila je nov miris razvijen u suradnji s dm-om, dok su oduševljene gošće dobile priliku spraviti jedinstven parfem s vlastitim potpisom.

Uzvanici su mogli isprobati i slasne macaronse izrađene od istih prirodnih sastojaka koje sadrže odabrani proizvodi alverde i uvjeriti se kako prirodna kozmetika alverde zaista nudi ono najbolje iz prirode.

Večer prepunu ljepote zaokružio je nastup talentirane Zsa Zse koja je izvela svoje hitove Kada budemo sami i Sve što hoću, dok su svi okupljeni uživali u osviještenim zalogajima spravljenima od proizvoda dm-ove vlastite marke dmBio.

You may also read!

nafta

Cijene nafte porasle prema 65 dolara

Cijene nafte u petak su porasle, krećući se prema drugom uzastopnom tjednu rasta zbog smirivanja trgovinskih napetosti između SAD-a

Read More...
poljoprivreda-traktor

Poljoprivrednicima isplaćeno 83 milijuna eura za izravna plaćanja i IAKS mjere

Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju ovaj tjedan je isplatila više od 83 milijuna eura za

Read More...
turizam

Domaće putničke agencije u 2024. u Hrvatsku dovele manje stranih turista nego 2023.

Domaće putničke agencije u 2024. su u Hrvatsku organizirano dovele 2,2 milijuna stranih turista ili 0,3 posto manje nego

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design