Autobusi i tramvaji velikih europskih gradova oslikani motivima Hrvatske

In Iz svijeta
Italija_Milano

Hrvatska turistička zajednica provodi veliko vanjsko oglašavanje na ključnim emitivnim tržištima poput Velike Britanije, Nizozemske, Švedske, Italije, Francuske, Češke, Rusije, Ukrajine i Slovenije. Tramvaji, autobusi i trolejbusi, odnosno javni gradski prijevoz brojnih europskih gradova poput Milana, Moskve, St. Petersburga, Kijeva, Lviva, Brna, Plzeňa, Amsterdama, Den Haaga, Stockholma, itd. na najfrekventnijim lokacijama prometuju oslikani motivima Hrvatske.

„Vizualni efekt dokazano privlači veliku pozornost mnoštva ljudi i stvaraju jak i dugotrajan doživljaj kod potencijalnih turista. Veliko vanjsko oglašavanje na najfrekventnijim prometnicama velikih europskih gradova i metropola jedan je od projekata realiziran u sklopu dodatno izdvojenih 10 milijuna kuna za marketinške i PR aktivnosti na emitivnim tržištima u ovoj godini“, istaknuo je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, dodavši kako je vanjsko oglašavanje Hrvatske kao turističke destinacije provedeno putem billboarda u iznimno prometnom londonskom i pariškom metrou, ali i u Pragu, Ljubljani, Rotterdamu, itd.

HTZ promovira poslovni turizam na devet svjetskih tržišta

Također, Hrvatska turistička zajednica pokrenula je milijun kuna vrijednu promotivnu kampanju poslovnog turizma koja za cilj ima pozicioniranje Hrvatske kao turističke destinacije pogodne za MICE turizam. Oglašavanje se provodi u dva vala, odnosno sad u svibnju te u rujnu i listopadu. Aktivnosti u sklopu kampanje obuhvaćaju display i print oglašavanje u specijaliziranim medijima te promociju na društvenim mrežama, a provodi se na tržištu Velike Britanije, Njemačke, Italije, Francuske, SAD-a, Beneluxa, Švedske, Norveške, ali i Hrvatske.

„Kampanja fokusirana na promociju poslovnog turizma nastavak je naših kontinuiranih ulaganja u promociju i razvoj ovog važnog turističkog proizvoda. Hrvatska u ovom segmentu putovanja ima velike potencijale zbog kvalitetne resursne osnove, ali i zbog odličnih referenci što je i potvrđeno kvalitetno odrađenim domaćinstvom posljednjeg velikog međunarodnog skupa Kina +16 koji je nedavno održan u Dubrovniku“, poručio je Staničić.

You may also read!

wall

Očekuje se daljnja nestabilnost na burzama

Ulagači nervozno iščekuju početak trgovanja na Wall Streetu u ponedjeljak, nakon prošlotjednog potonuća cijena dionica po objavi američkog predsjednika

Read More...
benga

Cijene nafte prošloga tjedna potonule više od 10 posto

Na svjetskim su tržištima cijene nafte prošloga tjedna potonule više od 10 posto jer bi trgovinski rat mogao izazvati

Read More...
Žene u ribarstvu - nevidljiva snaga

Žene u ribarstvu – nevidljiva snaga

Prvo okupljanje žena u ribarstvu na Mediteranu Tradicionalno se ribarstvo oduvijek smatralo muškim poslom. Ipak, žene su važan, ali manje

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design