IKEA Hrvatska obilježila svoj 5. rođendan

In Tvrtke i tržišta
ikea

U pet godina robna kuća IKEA Zagreb prodala je 1.331.916 LED žarulja čime su građani uštedjeli gotovo 350 milijuna kuna na računima za struju.

U srijedu 21. kolovoza 2019. robna kuća IKEA Zagreb obilježila je jubilarnu, petu obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj (21.08.2014.-21.08.2019.). Tim povodom, tvrtka se prisjetila najupečatljivijih trenutaka i najprodavanijih proizvoda.

Tijekom pet godina robnu kuću IKEA Zagreb posjetilo je više od 8,5 milijuna kupaca, web-stranica IKEA.hr imala je 28 milijuna posjetitelja, u igraonici IKEA Småland igralo se gotovo 139.000 mališana, a skoro 105.000 ljudi sudjelovalo je na raznim radionicama koje je organizirala IKEA. Među najprodavanijim proizvodima u Hrvatskoj i dalje su LED žarulje, kojima IKEA želi potaknuti građane na održiviji život kod kuće. Ukupno je prodano 1.331.916 različitih LED žarulja, čime su građani u Hrvatskoj ostvarili uštedu od oko 800 milijuna kWh ili skoro 350 milijuna kuna.

U IKEA FAMILY program lojalnosti danas je uključeno više od 292.000 članova.

Već u prvoj godini poslovanja, IKEA je prema neovisnom istraživanju portala Moj Posao izabrana za najboljeg poslodavca među velikim tvrtkama, dok je 2016. i 2017. bila među tri najbolja poslodavca.

Nakon što su IKEA dostavni centri otvoreni u Rijeci, Splitu i Osijeku, od veljače ove godine djeluje i četvrti – IKEA Dostavni centar Dubrovnik. Od 1. kolovoza ove godine sve dostave robe naručene putem IKEA web stranice u sva četiri dostavna centra potpuno su besplatne za sve korisnike.

U provedbi programa „Raznolikost i inkluzija“, IKEA se snažno fokusira na nekoliko područja, među kojima je i rodna ravnopravnost, koja je za tvrtku IKEA jedno od osnovnih ljudskih prava. Tako su više od polovice rukovoditelja IKEA Hrvatska žene. Kako bi dodatno osvijestila o važnosti ravnopravnosti na radnom mjestu, povodom Međunarodnog dana žena, IKEA Hrvatska je dvije godine zaredom, 2018. i 2019., organizirala sveobuhvatnu kampanju „Ravnopravnost je bolja za sve“. Kampanja je svoj vrhunac doživjela na istoimenoj konferenciji i panel-diskusiji održanima 2018. i 2019. u Zagrebu, uoči 8. ožujka, Međunarodnog dana žena.

Ove godine, u suradnji s Hrvatskim poslovnim savjetom za održivi razvoj i još pet tvrtki – Coca-Cola HBC Hrvatska, AstraZeneca, Tele2, Oriflame i Atlantic Grupom, IKEA je osnovala savez za rodnu ravnopravnost, kojim su se navedene tvrtke obavezale na dodatne napore u osnaživanju položaja žena. IKEA je osigurala i posebnu pogodnost za sve nove tate – mjesec dana plaćenog dopusta, kako bi dodatno pomogla obiteljima da se prilagode novonastalim obvezama nakon što se majke, odnosno partnerice IKEA očeva, vrate s porodiljnog dopusta na posao.

IKEARaznolikost i inkluzija, kao i održivo poslovanje, ostat će među najvažnijim prioritetima poslovanja tvrtke IKEA Hrvatska i u nadolazećem razdoblju.

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design