Cilj program METRO Xcel je podrška razvoju poslovanja najinovativnijih startupova koji razvijaju digitalna rješenja za ugostitelje.
Startupovi koji razvijaju digitalna rješenja za poslovne potrebe HoReCa sektora mogu se prijaviti na program METRO Xcel for Hospitality. Program METRO Xcel razvio se iz uspješnog programa METRO Accelerator Powered by Techstars, a cilj mu je okupiti uznapredovale startupove koji su već razvili digitalna rješenja posvećena HoReCa sektoru kako bi im se omogućio veći tržišni doseg, pružio pristup novim prodajnim kanalima i podržao njihov dugoročan razvoj. Uspješne startupove koji će biti dio programa METRO Xcel, METRO će selektirati kvartalno, a prvi krug prijava otvoren je početkom srpnja.
Kakvi startupovi su idealni kandidati za program METRO Xcel?
Zahvaljujući znanju i iskustvu u podršci i razvoju digitalizacije HoReCa sektora, a koju je METRO stekao tijekom četiri izdanja METRO Acceleratora, METRO se programom METRO Xcel sada fokusira na startupove u kasnijim fazama koji:
• imaju razvijen proizvod i žele ući na novo tržište
• žele iz neke druge industrije prijeći u ugostiteljstvo
• nastoje zahvatiti veći dio tržišta
Cilj programa METRO Xcel je približiti digitalna rješenja ugostiteljima kao krajnjim korisnicima. Program će se održavati svaka tri mjeseca, a prva generacija startupova odabranih za sudjelovanje, uključit će se u program u studenom 2019. Vrhunac programa METRO Xcel odvijat će se na renomiranim sajmovima digitalnih rješenja poput sajmova INTERNORGA, Sirha, Madrid Fusion i drugih.
U posljednje četiri godine, u sklopu programa METRO Accelerator powered by Techstars razvijeno je ukupno sedam digitalnih rješenja, od kojih su četiri vezana za ugostiteljstvo, a tri za maloprodaju. Od 2015. do 2019., u programu je sudjelovalo oko 40 tvrtki s kojima je radilo nekoliko stotina mentora, a koje su zajedno prikupile ukupno 50 milijuna američkih dolara za razvoj svojih poslovanja. Među finalistima programa METRO Accelerator našla su se i dva hrvatska startupa – Trakbar i Coffee Cloud.