Održana konferencija i dodijeljene nagrade „B2B Superprodavač 2019. godine“

In Konferencije / savjetovanja
superprodavač

U organizaciji portala Poslovni savjetnik u zagrebačkom kongresnom centru Antunović održala se deseta po redu konferencija Superprodavač, te su se u tri kategorije dodijelile godišnje nagrade „B2B Superprodavač godine“. Nagradu „B2B Superprodavač godine“ su primili Marijana Prtenjača iz tvrtke Ilirija d.d. u kategoriji velikih tvrtki, Alen Dobranić iz tvrtke Bernarda d.o.o u kategoriji srednjih tvrtki i Goran Šimić iz tvrtke El Koncept d.o.o. u kategoriji malih tvrtki. Konferencija je okupila više od sto trideset sudionika, poslovnih ljudi iz Hrvatske i BiH.

Prodaja je sve, sve je prodaja! Tvrtka može opstati jedino ako su prihodi veći od rashoda, to se odnosi na apsolutno sve biznise, ali i u životu općenito. Bez poštovanja prema kupcu se ne može prodavati. Pravi prodavači i uspješni ljudi ne odustaju, što god da čine uvijek ih određen postotak ljudi neće voljeti, upravo radi njihove pozitivne upornosti, no jedini način da se ne uspije je odustati.

Praksa je pokazala kako su ljudi voljni reći „da“ onim ljudima koji im se sviđaju, koji ih na neki način privlače ili su slični njima, stoga i postoji definicija idealnog prodavača. Idealan prodavač izvrsno poznaje svoje proizvode/usluge, savjetodavan je i stručan, puno sluša, malo priča te je proaktivan uz osmjeh na licu!

Istraživanja su pokazala da kupci najviše cijene kad dobiju dobar omjer cijene i kvalitete, kad ih se ne pritišće na kupovinu, brzo dobiju odgovor na svoj upit. Također se vesele ekstra popustu, besplatnom proizvodu i poklonu, te odgodi plaćanja. Kupci žele da je prodavač ujedno i konzultant, da ih educira tijekom i nakon kupovine, da je korektan i da ih sluša uz osmjeh na licu. Oduševljeni prodavač, oduševljava kupce, a kupci daju novac!
Sudionici su imali priliku slušati predavanja od čak dvadeset i četiri vrhunska predavača-prodajnih konzultanata, a bogat program od čak dvadeset i četiri predavanja istovremeno se odvijao u dvije dvorane kroz dva dana.

Predavači na konferenciji bili su hrvatski konzultanti, specijalisti za područje prodaje: Gordana Kadoić, Tanja Pureta, Saša Tenodi, Inga Lalić, Toni Babić, Danijel Bićanić, Mladen Jančić, Martina Osmak, Melita Manojlović, Igor Herceg, Matej Sakoman, Branko Pavlović, Sanja Gomuzak, Anita Lukenda Mlinac, Sandro Kraljević, Emil Pavić, Petar Majstrović, Siniša Begović, Saša Petar, Tajana Horvat, Kamilo Antolović, Željko Šundov, Ivana Zvrko i Darko Sambol uz voditeljsku palicu TrpimiraVickovićaVicka.

You may also read!

Članovi Uprave dm-a

dm potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim rastom prometa od 10 posto

U četvrtak 13. studenog članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2024./2025. , u kojoj je promet dm-a

Read More...
Fortenova grupa

Fortenova grupa i Žito grupa potpisuju ugovor o kupoprodaji kompanije Zvijezda

Fortenova grupa i Žito grupa potpisat će danas ugovor o kupoprodaji kompanija Zvijezda plus d.o.o. i Zvijezda d.o.o. Ljubljana,

Read More...
turizam

Hrvati putuju pet puta godišnje: gotovo polovica planira zimski odmor u Hrvatskoj, a jednako toliko izvan nje

Građani Hrvatske ove godine putuju više nego ranije, ali s pažljivijim planiranjem troškova. Najnovije istraživanje MasterIndex koje je za

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design