U prodavaonicama diljem Hrvatske posebno označeno voće i povrće ostvarilo je rast prodaje od 10 posto, a više od 3 milijuna pregleda videospota na Youtubeu, više od 640.000 prodanih plišanaca te 45.000 slikovnica potvrđuju kako je riječ o jednoj od najuspješnijih Konzumovih kampanja u povijesti.
Nakon što je prvo izdanje Konzumovih Zdravoljubaca dostiglo nezabilježenu popularnost za jedan program vjernosti u Hrvatskoj, prodaja ovogodišnjih igračaka u tri mjeseca je nadmašila prošlogodišnju za 12 posto te je danas u hrvatskim domovima ukupno više od 1,2 milijuna ovog plišanog voća i povrća.
Video spot u kojem Limun Šimun, Bundeva Blaženka, Šljiva Štefica, Karfiol Karlo, Lubenica Luce, Ananas Ante i Celer Cvjetko pjevaju o važnosti redovite konzumacije voća i povrća na dijalektima karakterističnima za različite krajeve Hrvatske, do danas je zabilježio više od 3 milijuna pregleda, gotovo 40.000 sati gledanja te preko 12.600 lajkova i više od 700 komentara na Youtube platformi.
O tome koliko su Zdravoljupci oduševili ne samo najmlađe, već i odrasle, najbolje govore i ostali pokazatelji poput 120.000 preuzimanja aplikacije Zdravoljupci 2 po čemu je u prvim danima kampanje bila broj 1 na Play Storeu i App Storeu.
Nadalje, prema Google Trendsu Zdravoljupci su 2. najpretraživaniji pojam uzimajući u obzir sve kategorije u posljednja tri mjeseca, a istoimeni stickeri su u istom periodu zabilježili čak 6.5 milijuna prikaza.
O velikom uspjehu kampanje koja se provodila i na tradicionalnim i na digitalnim kanalima svjedoči i nagrada koju je TCC Global grupacija nedavno u Marrakechu dodijelila Zdravoljupcima u kategoriji „Best Digital Campaign 2019“.
U kućanstvima više od 290.000 kupaca diljem Hrvatske svoj je dom pronašlo preko 640.000 plišanaca i 45.000 slikovnica Zdravoljupci 2, a najprodavaniji su bili Karfiol Karlo, Lubenica Luce i Ananas Ante. Kupci su u prosjeku kupili 2 Zdravoljupca, njihova tjedna potrošnja u Konzumu rasla je za 21 posto, a za 10 posto je porasla i prodaja posebno označenog voća i povrća uz čiju se kupnju dobivala dodatna naljepnica za kupnju Zdravoljubaca po akcijskoj cijeni.
Kao i prošle godine, Konzum je popularnost Zdravoljubaca iskoristio s krajnje pozitivnim ciljem te je u suradnji s Udrugom roditelja „Korak po korak“ pokrenuta humanitarna akcija. Dio plišane ekipe Zdravoljubaca postala je Rajčica Rajka, koja je pridružena s ciljem osvješćivanja javnosti o problemu međuvršnjačkog nasilja.
Rasprodana je cjelokupna količina Rajke čime je prikupljen iznos od 204.580 kuna, koji je doniran Udruzi za pokretanje savjetovališta za roditelje i djecu pod nazivom #BullyFreeZona.
„Prošle smo godine s prvim izdanjem Zdravoljubaca nadmašili sva očekivanja, a njihovo je najveće postignuće bilo što smo pokazali da se na zabavan i zanimljiv način može zainteresirati djecu u Hrvatskoj i potaknuti ih na promjene u prehrambenim navikama. To nam je bila motivacija i misao vodilja za ovogodišnji projekt koji je u dosta pokazatelja bio još uspješniji od lanjskog, zbog čega sam jako sretna. Iskoristili smo ga i za daljnje poticanje redovite konzumacije voća i povrća, s naglaskom na domaće u čemu je Konzum oduvijek bio predvodnik u Hrvatskoj.“, izjavila je Dunja Delić, direktorica marketinga Konzuma.