Jamnica Botanica – inovacija iz Jamnice

In Promocije / novi proizvodi
jamnica-botan

Na bazi najdugovječnije hrvatske gazirane mineralne vode dolazi proizvod u dva zanimljiva okusa naranča pelin i limun menta, s 10% udjela voća i aromatičnog bilja, a bez dodanog šećera, aditiva i umjetnih bojila.

Kompanija Jamnica, jedan od pokretača hrvatskog gospodarstva s preko 1000 zaposlenih i jakim razvojnim timom donosi tržištu još jednu inovaciju u liniji Jamnice. Ovog proljeća na police trgovina dolazi Jamnica Botanica, blago gazirano piće na bazi omiljene mineralne vode, voća i aromatičnog bilja u dvije kombinacije okusa, naranča i pelin, te limun i menta.

Potaknuti novim trendovima i ponašanjima potrošača uočeno je kako hrana koju se najčešće smatra iznimno privlačnom i ugodnom nudi bogatstvo okusa (kojeg najčešće upotpunjuju sadržaj masti, šećera ili soli). Prepuštanje takvoj hrani koja predstavlja vrhunski užitak i posebno zadovoljstvo (poznato pod pojmom indulgence), često je povezano i s osjećajem krivice.

Odabir energetski bogate hrane koja se u konačnici može nepovoljno odraziti na zdravlje mnogima je postao neprihvatljiv. Budući da je izbor hrane povezan s vlastitim identitetom, kulturom življenja i osobnim stavovima, pojavila se potreba za kreativnim proizvodima koji uz izniman okus, ne narušavaju nutritivni balans prehrane i utjecaj na zdravlje.

Odgovor na to, Jamnica predstavlja kroz Jamnicu Botanicu, novu liniju laganih i premium pića na bazi najpoznatije domaće gazirane mineralne vode pažljivo obogaćene s 10 posto voćnih sokova i nježnim biljnim aromama. Jamnica Botanica nema dodanih šećera ni aditiva i sadržava samo prirodnu slatkoću podrijetlom iz voćnih sokova zahvaljujući čemu ima malo kalorija.

„S jakim fokusom na daljnju ekspanziju našeg postojećeg portfolia i razvoj novih kategorija kroz inovacije, ovog proljeća tržištu predstavljamo upravo jedan takav – inovativan proizvod – Jamnicu Botanicu. S obzirom na lidersku poziciju na tržištu voda u regiji, svake godine donosimo novitete, bilo da se radi o novim okusima u postojećim linijama proizvoda ili o sasvim novim proizvodima. Zahvaljujući bogatom iskustvu našeg R&D tima i kreativnosti Marketing tima odgovorili smo željama potrošača, kroz proizvod koji podržava natural indulgence, sveprisutan trend u prehrambenim navikama.“ istaknuo je Dario Šalić, predsjednik Uprave Jamnice plus d.o.o.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design