Food outlet Žabac ostvaruje svoju viziju

In Trgovina na malo
Žabac

Prvi Hrvatski lanac Food outleta „Žabac” danas je otvorio svoju petu po redu trgovinu u Zagrebu, točnije u Travnom.

Na 400 kvadratnih metara ovaj food outlet prodavati će više od 1000 artikala mješovite robe različitih proizvođača, a to su štok proizvodi (višak različite robe prehrambenih proizvoda ili neke druge vrste robe), lom proizvodi (oni proizvodi koji su oštećeni u proizvodnji ili kojima je oštećena ambalaža), i rok roba (proizvodi kojima uskoro ističe rok trajanja).

ŽabacMaja i Mario Žamboki započeli su ovaj startup projekt 2016. godine, a danas zapošljavaju 50 osoba. Otvaranjem petog Žabac food outleta ostvaruje se razvojna misija koja ima za cilj da se što manje hrane uništava.

U sklopu ove Žabac trgovine zaposliti će se osoba s posebnim potrebama u suradnji s Centrom za inkluzivne radne aktivnosti. S ciljem očuvanja okoliša i ova trgovina imati će: „detergentomat“ aparat za detergente u rinfuzi gdje kupci dolaze s vlastitom ambalažom u koju natoče jedan od proizvoda čime se smanjuje uporaba plastične ambalaže.

Ova ideja prepoznata je i od strane globalnog Instituta za istraživanje tržišta Euromonitor koji prati i analizira različite vrste društvenih i gospodarskih kretanja, pa tako i inovacije na području trgovine. Food outlet Žabac osvojio je 2017. godine drugo mjesto na svijetu u kategoriji „New concepts in retailing – Grocery“ njihovog globalnog godišnjeg natječaja koji se provodi bez financijske upisnine u kategoriji.

You may also read!

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

dm će s više od 74.000 eura podržati 18 ekoloških projekata

U utorak 22. travnja, na Dan planeta Zemlje, započeo je proces realizacije 18 projekata odabranih u sklopu natječaja {ZAJEDNO}

Read More...
„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

„Jedna manje“ – nastavlja se Konzumova kampanja koja mijenja navike i potiče na odgovornu kupnju

Konzum MultiPlusCard bonusom nagrađuje korištenje višekratnih torbi Priroda me voli Konzum i ove godine provodi kampanju Jedna manje, kojom potiče

Read More...
Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Dukat predstavlja b.Aktiv LGG Kids, prvi proizvod u liniji stvoren posebno za djecu

Još 1998. godine Dukat je lansirao prvi funkcionalni proizvod za jačanje imuniteta na domaćem tržištu. Istovremeno s tim Dukat

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design