Huawei je objavio poslovne rezultate za prvu polovicu 2020. koji pokazuju kako je kompanija u tom razdoblju ostvarila prihod od 64,2 milijarde dolara (454 milijarde CNY), što je 13,1 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, uz neto profitnu maržu od 9,2 posto.
Huaweijevi operateri, poduzeća i kompanije koje proizvode potrošačku elektroniku ostvarile su 22,6 milijardi dolara (159,6 milijardi CNY), 5,1 milijardi dolara (36,3 milijarde CNY), odnosno 36,2 milijardi dolara (255,8 milijardi CNY) prihoda.
Kako se zemlje diljem svijeta suočavaju s pandemijom COVID-19, informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT) postale su ne samo ključni alat u borbi protiv virusa, već i pokretač gospodarskog oporavka. Huawei je prilikom objave rezultata istaknuo svoju posvećenost u radu s operaterima i industrijskim partnerima na održavanju stabilnih mrežnih operacija, ubrzanju digitalne transformacije i podršci u naporima za suzbijanje lokalnih epidemija te ponovnom otvaranju lokalnih gospodarstava.
Huawei će nastaviti ispunjavati svoje obveze prema kupcima i dobavljačima. Kompanija će opstati, napredovati i doprinijeti globalnoj digitalnoj ekonomiji i tehnološkom razvoju, bez obzira na buduće izazove koji predstoje.
Objavljeni financijski podaci predstavljaju nerevidirane podatke objavljene u skladu s Međunarodnim standardima financijskog izvještavanja; uz tečaj na kraju lipnja 2020.: USD 1 = CNY 7,0677.
O Huaweiju
Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2019. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge ”u oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. ”Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.