BIPA nastavlja s ekspanzijom i uređenjem svojih poslovnica diljem Hrvatske

In Tvrtke i tržišta
BIPA

Omiljeni lanac drogerija BIPA ponovno povećava broj poslovnica diljem Hrvatske, čime nastavlja ekspanziju iz prethodne godine u kojoj je mreža proširena za 17 novih i uljepšana sa 7 preuređenih poslovnica.

Za 2020. planirano je 10 novih poslovnica te preuređenje njih pet. Krajem lipnja otvorena je prva nova poslovnica u 2020. godini u sklopu prvog shopping centra MIPCRO u Ivancu, a u kolovozu svoje preuređenje su dočekale i poslovnice u zagrebačkom Importanne centru te u Ulici kralja Tomislava u Čakovcu.

“2020. nas je sve zatekla u okolnostima koje nismo mogli predvidjeti niti na njih utjecati. Ipak, i dalje marljivo radimo kako bismo ostvarili zadane ciljeve i pokazali da ćemo, bez obzira na sve, kroz sve veći broj poslovnica uvijek biti na raspolaganju svojim kupcima i osigurati im širok spektar proizvoda iz naše ponude, od higijenskih potrepština do preparativne i dekorativne kozmetike. Posebnu pažnju posvetili smo i uređenju postojećih prostora, osvježivši ih modernim dizajnom i prirodnim materijalima kako bi se kupci osjećali još ugodnije i opuštenije” – izjavila je Tina Jurjević, operativna direktorica Bipe.

Uz novi stil i uređenje svaka nova ili preuređena BIPA priprema brojne popuste i akcije na dostupne svjetski poznate brendove, ali i one iz vlastitih marki: Today, Clever, Bi Good, Look by Bipa, Babywell… Tu su i široka ponuda proizvoda za dječju njegu, kao i BIPO KLUB program vjernosti za trudnice i roditelje s malom djecom.

Sljedeće otvorenje nove poslovnice planirano je već početkom rujna u Zadru, a do kraja rujna na rasporedu su i preuređenje poslovnice u Sinju te otvorenje nove poslovnice u Sisku.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design