Adria Business Network #13 u organizaciji uspješnih poduzetnica Željke Barišić, vlasnice Forca Digital Agency (www.forcadigitalagency.com) i Kristine Krstinić, vlasnice MIKRIS Project Managementa (www.mikris.eu) održan je 15.12.2020. u online izdanju. Cilj događaja bio je umjesto klasičnog predavanja i networkinga omogućiti svima da dobiju odgovore na izazove trenutne situacije.
Gosti događaja bili su:
Ognjen Bagatin kao suvlasnik vodeće poliklinike za stomatologiju, estetsku kirurgiju i dermatologiju u Hrvatskoj potaknuo je razvoj korporativnog poduzetništva i projektnog managementa u medicinskom segmentu. Svojim širokim znanjem te razumijevanjem funkcioniranja privatnog zdravstvenog sustava potiče razvoj pozitivne korporacijske kulture. Dugi niz godina uz profesionalno obrazovanje vodio je sportske momčadi i klubove kao trener, te u korporativnu kulturu uvijek teži unijeti timski duh, zajedništvo i ispravne vrijednosti. Prema IMTJ-u Poliklinika Bagatin na samom je vrhu popisa najboljih poliklinika na svijetu.
Dario Marenić ima 39 godina poduzetničkog iskustva i vlasnik je tvrtke Elda specijalizirane za proizvodnju tekućina za elektronske cigarete koja izvozi svoje proizvode u preko 80 zemalja svijeta. Dobitnik je brojnih svjetskih nagrada poput nagrade Vapor Digesta, poznatog magazina u SAD-u koji je uvrstio tvrtku Elda među proizvođače e-tekućina sa zlatnim standardom. Tu je i nagrada za najboljeg projekt menadžera u Hrvatskoj 2015. koju je Croma dodijelila Dariju Mareniću te AAA certifikat bonitetne izvrsnosti koji stoji iza poslovanja tvrtke Elda.
Vrijedne lekcije koje smo naučili na predavanju:
- Ako želiš uspjeti potreban ti je “out of the box” mindset i gledati 10 godina unaprijed.
- Gradi karijeru kroz svoje snage, a testirati ih možeš kroz Gallup Strengths Finder test: https://www.gallup.com/cliftonstrengths/en/home.aspx
- Retrospektiva 2020. godine i ono što bi poručili budućem poduzetniku: dio novca čuvaj, jedan dio investiraj u zemlji, a jedan dio u inozemstvu. Nemoj se fokusirati samo na jednu državu, probaj vidjeti širu sliku.
- Ne zaboravi da je svaka kriza prilika, za nove lekcije, rast, rad na sebi i razmišljanje izvan okvira.
- Kad postaneš poduzetnik imat ćeš svega osim vremena. Slijedi svoje snove.
- Radi što voliš, što te veseli i u čemu si najbolji, samo tako možeš postići izvrsne rezultate.
- Rad na sebi je jako važan, kad izgradiš sebe kao stabilnu osobu, mogu te gađati kamenjem, a ne mogu ti ništa.
- Autor serijala “Bogati otac, siromašni otac” Robert Kiyosaki otišao je u dugo sanjanu mirovinu s 40 godina, nakon dvije godine, vratio se natrag gdje je stao nakon što je ispucao sve žetone sanjanog života; danas u 73-oj radi jer ga rad, a ne milijuni čine sretnim.
- 80% vremena ulažite u ono u čemu ste najbolji, 15% vremena investirajte u vještine koje želite razviti, 5% vremena odvojite za ono u čemu ste loši. Ali ne zaboravite u svemu tome malo i uživati zato odvojite 5% vremena za hedonizam.
- Sreća je važan faktor, na Titanicu su svi imali novca, ali nisu imali sreće.
Organizatorice i voditeljice o atmosferi na online događaju rekle su nam sljedeće:
Kristina Krstinić, vlasnica tvrtke MIKRIS Project Management u Zagrebu i osnivačica Adria Business Networka o događaju ima sljedeće mišljenje – „Panel i diskusija bili su iznimno produktivni, naime pored toga što smo se osvrnuli na retrospektivu 2020. poslovne godine naučili smo mnoge vrijedne poduzetničke lekcije, koje će nam biti inspiracija u nadolazećoj godini. Svi smo se složili da je 2020. godina bila puna izazova i razmišljanja izvan okvira. Ali svaka kriza je prilika za rast i za nove vrijedne lekcije. Zato u 2021. godinu ulazimo jači, uvjereni i spremni na nove pustolovine.“
“Pomalo drugačije izdanje našeg događaja od uobičajenog donijelo nam je niz inspirativnih i edukativnih lekcija od naša oba gosta. Svakako jedna od važnijih koju su nam uputili je ta da radimo ono što volimo i u čemu smo najbolji jer samo tako imat ćemo najbolje rezultate. Rad na sebi je jako važan i kad izgradiš sebe iznutra, mogu te gađati kamenjem, ali zapravo ti ne mogu ništa, riječi su jednog od naših gostiju. Uz sve lekcije, s ovim događajem rodile su se i neke nove ideje s kojima uskoro krećemo u realizaciju.” – rekla nam je nakon eventa Željka Barišić, vlasnica tvrtke Forca Digital Agency i jedna od osnivačica Adria Business Networka.
Za sve one koji nisu bili u mogućnosti prisustvovati događaju, na YouTube kanalu Adria Business Networka se nalazi snimka: https://www.youtube.com/watch?v=BE5j-ESp934&t=56s