U posljednjih godinu dana mnogi Hrvati su razvili potpuno nove vještine, a Žuja još jednom na specifičan, sebi svojstven, humorističan način obrađuje aktualnu društvenu temu.
Omiljeno hrvatsko pivo, Ožujsko, traži skrivene talente koje su Hrvati otkrili u pandemijskoj godini. U posljednjih godinu dana mnogi su otkrili nove vještine. Kako bi nastavili što normalnije živjeti Hrvati su se okrenuli tim, do sada neotkrivenim, talentima. Upravo njih slavi nova Žujina kampanja.
„’Skriveni talenti’ je još jedna Žujina kampanja koja je snažno povezana s trenutkom u kojem živimo. Prošla je godina, iako obilježena koronavirusom i potresima, potaknula neke nove ideje te nas naučila da se snalazimo i u tim nepredvidivim okolnostima. Probudila je u nama nov način razmišljanja, nove vještine, a kod nekih i nove talente. Ovom smo kampanjom odlučili slaviti ono dobro iz 2020. godine, a to su silni talenti koje su razvili ljudi oko nas“, istaknula je Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare.
Žujin video spot kroz nekoliko neobičnih, ali zapravo običnih situacija pokazuje kako se životna svakodnevica može doslovno preko noći promijeniti i primorati ljude da zbog više sile pronađu nove načine funkcioniranja. Unatoč svemu, otkrivanje novog talenta i potpuno posvećenje istom nije i ne mora biti veliki stres, već upravo suprotno – može izgledati kao prijelaz na bolje.
„Kampanja ‘Skriveni talenti’ još je jedna u nizu genijalnih, klasičnih i prepoznatljivih Žujinih kampanja s aktualnom tematikom. To je posveta neuništivom duhu naših ljudi koji su u ovo izazovno vrijeme našli načina da ubiju vrijeme: da nauče nešto novo i korisno kako bi i dalje radili, zabavljali se te, naravno, družili. Englezi kažu, kad ti život uvali kisele limune, ti napravi limunadu. U Hrvatskoj, mi napravimo Žuju“, ispričao je Almir Okanović, glavni kreativni direktor marketinške agencije BBDO Zagreb objašnjavajući ideju kampanje.