Sjećamo se samo 1% onoga što smo dodirnuli, 2% onoga što smo čuli, 5% onoga što smo vidjeli, 15% onoga što smo okusili i čak 75% onoga što smo pomirisali.
Prema istraživanjima iz područja neuromarketinga, čak 75 % emocija uzrokovano je mirisom koji se zatim pohranjuju u naš mozak prema sjećanjima i iskustvima. Uz osjete vida, sluha i dodira, osjet mirisa je najvažniji osjet koji oblikuje našu stvarnost te utječe na raspoloženje i koncentraciju uz stvaranje emocija.
Vodeći se time, tvrtka Pevex kreirala je svoju kampanju s kojom će se kupci, od danas, moći upoznati u njihovim prodajnim centrima, na četiri atraktivne lokacije: Pevex Jankomir, Žitnjak, Črnomerec i Sesvete.
Kao prvi i pravi vjesnik proljeća, tvrtka Pevex odlučila je požuriti dolazak proljeća postavljajući na svoja prodajna mjesta pametne uređaje partnera Go2Digital koji primjećujući prolazak ljudi ispuštaju miris svježe pokošene trave.
Iako najvećim dijelom pamtimo vizualno, mirisi nas podsjećaju na situacije iz djetinjstva i donose osjećaj sreće i zadovoljstva, a otkriveno je, nakon sedam godina istraživanja, da miris svježe pokošene trave, oslobađa kemijski spoj koji uzrokuje da se ljudi osjećaju sretnije i opuštenije, a mogao bi spriječiti i gubitak pamćenja u starijoj dobi.
Pozdravljajući najljepši i najmirisniji dio godine Pevex je ujedno predstavio i prvu, tako provedenu, mirisnu kampanju u Hrvatskoj te su time potvrdili zašto su već godinama vodeća destinacija za asortiman vrtne mehanizacije, alata i pribora te bilja i sadnica.