Direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika Ana Hrnić izjavila je u petak kako je teška godina iza nas, a ova je izazovna i treba biti oprezan, ali ima razloga i za optimizam.
U najavi predstojeće turističke sezone treba biti oprezan zbog nestabilne epidemiološke situacije u svijetu, ali i optimističan s obzirom da se cijepljenje dobro provodi u tradicionalnim emitivnim tržištima Ujedinjenog Kraljevstva, SAD-a, Izraela i Rusije, istaknula je Hrnić na prezentaciji plana aktivnosti održanom u dubrovačkom Hotelu Adria. Pritom je navela i kako su najveća smetnja konkretnim planovima epidemiološka ograničenja u brojnim državama.
Hrnić je podsjetila kako je Dubrovnik kao izrazito avio-odredište u 2020. godini podnio najveći teret krize u Hrvatskoj pa je povratak zrakoplovnih linija i povećanje broja letova preduvjet početka sezone. Najave letova su izvrsne, ali je važno da se čim prije uspostave uvjeti ulaska u Hrvatsku, naglasila je.
“Imamo najavu letova iz Munchena i Madrida od 28. ožujka. U Velikoj Britaniji bi se od 17. svibnja trebala dozvoliti putovanja i tome se nadamo. Uz to, dobro se razvija postupak cijepljenja u SAD-u, kao i u Rusiji, za koju se nadam da će se riješiti problem s vizama”, rekla je Hrnić.
Napomenula je kako su postojali planovi za Uskrs za zemlje u regiji, ponajprije Srbiju te Bosnu i Hercegovinu, međutim sve je kompromitiralo loše epidemiološko stanje.
Hrnić je istaknula kako Dubrovnik u promidžbi sezone na stranim tržištima želi stvoriti imidž sigurnog odredišta, ali i održivog turizma.
“Prijašnjih smo se godina borili s prekomjernim turizmom i krenuli smo u smjeru održivosti pa u tom smjeru planiramo i dalje, unatoč krizi. Uz to, Dubrovnik je grad za sva godišnja doba i težimo cjelogodišnjem turizmu s novim turističkim proizvodima”, poručila je.
Među ključnim aktivnostima u promidžbi turističke sezone, Hrnić je navela strateško partnerstvo sa zrakoplovnim kompanijama, marketinške kampanje, studijska putovanja za turističke agente i novinare, suradnju s influencerima, aktivnosti na društvenim mrežama, kao i sajmove, prezentacije i promotivne materijale.
Promidžbene aktivnosti dubrovačke turističke zajednice usmjerit će se na tržišta Ujedinjenog Kraljevstva, SAD-a, Francuske, Njemačke, Belgije, Rusije, Ukrajine, Izraela, Rumunjske, Poljske, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije i Hrvatske. (H)