Span d.d., prva privatna hrvatska IT kompanija koja je u srpnju najavila izlazak na Zagrebačku burzu, nakon zaključenja prvog i drugog kruga javne ponude dionica putem koje je Span ponudio 578.200 vlastitih dionica (29,5 posto), odredila je da će se ponuđene dionice prodati po konačnoj cijeni od 175 kuna, čime je postignuta maksimalna cijena dionice u ponuđenom rasponu. Ovaj podatak tvrtka je dostavila Hrvatskoj agenciji za nadzor financijskih usluga (HANFA) te isti objavila na svojoj internetskoj stranici.
Pravo na sudjelovanje u javnoj ponudi imali su Spanovi zaposlenici i ostali ulagatelji (kvalificirani i i mali ulagatelji), uključujući sve hrvatske građane, koji su svoje ponude mogli predati u razdoblju od 6. do 10. rujna, uz cijenu po dionici u rasponu od 160 do 175 kuna. Svaki pojedini mali ulagatelj mogao je kupiti najviše 19.600 ponuđenih dionica, dok za kvalificirane ulagatelje nije bio određen najveći broj dionica koje su mogli kupiti putem Javne ponude.
Objavnom konačnih rezultata javne ponude, u utorak 21. rujna, bit će poznato koliko dionica je ukupno prodano i koliki iznos su ulagatelji ukupno uplatili za ponuđene dionice. Očekuje se da će istog dana sve Spanove dionice, njih ukupno 1.960.000, biti uvrštene na Službeno tržište Zagrebačke burze.
„U završnoj smo fazi procesa izlaska na Zagrebačku burzu. Očekujem da će to imati pozitivan efekt na hrvatsko tržište kapitala koje je potrebno dodatno ojačati uzimajući u obzir utjecaj koji ono ima na cjelokupno hrvatsko gospodarstvo. Posebno me veseli što će naše dionice biti uvrštene upravo na Zagrebačku burzu – mi smo hrvatska kompanija, tu crpimo sva naša znanja i željeli smo biti izlistani upravo ovdje. Ojačani novim dioničarima ubrzat ćemo organski rast Spana na postojećim tržištima, ali i omogućiti nastavak širenja na međunarodna tržišta“, poručio je osnivač i predsjednik Uprave Spana Nikola Dujmović.
U posljednje tri godine Span grupa bilježi godišnju stopu rasta prihoda višu od 20 posto te je danas jedna od vodećih hrvatskih IT kompanija po prihodima i jedan je od najvećih izvoznika koji 70 posto svojih prihoda ostvaruje na međunarodnom tržištu. U suradnji s 40 međunarodnih partnera, posluje s više od 1200 klijenata na 100 tržišta smještenih na šest kontinenata, među kojima su vodeće regionalne i globalne korporacije. Grupu čine tri domaća društva – Infocumulus, Bonsai.tech i Trilix – te sedam društava u Sloveniji, Velikoj Britaniji, SAD-u, Njemačkoj, Ukrajini, Azerbajdžanu i Švicarskoj.
Kao vodeći stručnjaci za Microsoft tehnologije i vodeći regionalni Microsoft partner, Span nosi priznanje Microsoft Gold Partnera te je prva hrvatska kompanija koja ima osam Microsoftovih naprednih specijalizacija. Osim ulaganja u obrazovanje svojih stručnjaka, Span ima snažne odnose s vodećim regionalnim obrazovnim institucijama. Svojim radom i kompanijskim vrijednostima, kompanija želi biti primjer odgovornog i održivog poslovanja u Hrvatskoj.