Uprave pet SPAR zemalja održale strateški sastanak u Osijeku

In Tvrtke i tržišta
spar

U Osijeku se održava veliki sastanak na kojem su sudjelovali predsjednici uprava SPAR-a Hrvatske, Austrije, Slovenije, Italije i Mađarske. Održavanjem sastanka na ovako visokoj razini upravo u Osijeku, SPAR je pokazao koliko je Slavonija važna za jednu od vodećih europskih poslovnih grupacija.

“Od 45 gradova u kojima je SPAR prisutan u Hrvatskoj odabrali smo upravo Osijek kojem pridajemo veliku pažnju u našem poslovanju. Mi u SPAR-u cijenimo Slavoniju te ju smatramo srcem hrvatske poljoprivrede i prepoznajemo njezin potencijal. Brojni sjajni dobavljači dolaze iz Slavonije, a kvaliteta njihovih proizvoda rezultirala je uspješnim izvozom u ostale zemlje u kojima SPAR grupacije posluje“, poručio je Paul Klotz, član Uprave SPAR Austrija zadužen za poslovanje u inozemstvu (Austrija, Mađarska, Slovenija i Hrvatska).

Koliko je važan susret predsjednika uprava SPAR-a za Osijek i Slavoniju pojasnio je i predsjednik Uprave SPAR Hrvatska, Helmut Fenzl. „Iznimno mi je drago da su kolege iz grupacije SPAR prepoznale Osijek za mjesto ovog važnog susreta. Domaći proizvodi, među kojima je i velik broj onih koji dolaze od proizvođača i kompanija iz Slavonije, važan su dio naše ponude. Veseli me što osim u Hrvatskoj omogućavamo da se proizvodi hrvatskih proizvođača plasiraju na police trgovina svih zemalja u kojima SPAR posluje“, istaknuo je Helmut Fenzl, predsjednik Uprave SPAR Hrvatska.

Tijekom dvodnevnog posjeta Osijeku i Slavoniji čelni ljudi SPAR-a iz 5 zemalja susreli su se i s osam odabranih hrvatskih partnera dobavljača koji su imali prilike predstaviti svoje proizvode kako bi se dodatno osnažio njihov izvoz u SPAR prodajnu mrežu. U ime partnera dobavljača na sastanku su bili predstavnici tvrtki Gavrilović, Kandit, Koestlin, Kraš, Mlinar, Saponija, Vindija i Žito.

Proizvodi proizvođača iz Slavonije cijenjeni su na internacionalnoj razini. „Ono čemu uvijek težimo u ponudi je kvaliteta. Hrvatski proizvodi iznimne su kvalitete te svakim danom raste broj proizvoda koje plasiramo na police SPAR-a u svim zemljama u kojima poslujemo. Zahvaljujući preporukama hrvatskih kolega iz nabave sve više hrvatskih proizvoda ulistavamo u našu ponudu u ostalim zemljama. Tako su suhomesnati proizvodi Dobro osječkog Žita vrlo brzo našli svoje kupce van granica Hrvatske“, poručio je Norbert Mocharitsch, zadužen za internacionalnu nabavu vlastitih marki u SPAR-u.

Hrvatski proizvodi popularni su u INTERSPAR hipermarketima i SPAR supermarketima u Austriji, Sloveniji, Italiji i Mađarskoj. To potvrđuje i predsjednica Uprave SPAR Mađarska koja se za vrijeme dvodnevnog boravka u Hrvatskoj i osobno uvjerila u kvalitetu hrvatskih proizvoda.

„Mi u SPAR-u kupcima osiguravamo isključivo visokokvalitetne proizvode, posebice one koji su napravljeni od lokalnih namirnica. Veseli me vidjeti da hrvatski proizvođači njeguju kvalitetu i inovativnost, što je temelj na kojem se može stalno povećavati izvoz. Zbog geografske blizine, hrvatski proizvođači od prije jako dobro kotiraju u Mađarskoj te naši kupci vole i traže hrvatske proizvode poput Ledo sladoleda ili Jana ledenih čajeva i aromatiziranih voda“, poručila je predsjednica Uprave SPAR Mađarska, Gabriella Heiszler.

SPAR od samog početka poslovanja u Hrvatskoj u kontinuitetu pruža podršku domaćim proizvođačima, omogućujući im plasman proizvoda na police SPAR i INTERSPAR trgovina diljem Hrvatske i na europska tržišta gdje SPAR Austrija posluje. Izvoz hrvatskih proizvoda kroz SPAR prodajnu mrežu na inozemna tržišta u stalnom je porastu te je u prvih šest mjeseci ove godine iznosio gotovo 370 milijuna kuna, što je porast od 3% u odnosu na isto razdoblje u 2020., koja je bila rekordna godina po ukupnoj vrijednosti izvoza.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design