Konzum od ponedjeljka snižava cijene više od 1.000 artikala

In Tvrtke i tržišta
konzum

Trgovački lanac Konzum najavio je da će od ponedjeljka 21. veljače, sniziti cijene više od tisuću artikala iz kategorija voća i povrća, mesa i ribe, jaja, jestivih ulja i masti, maslaca i margarina, dječje hrane, higijenskih uložaka i tampona.

“Kao prvi trgovački lanac u Hrvatskoj koji će sniziti cijene u skladu s odlukom Vlade o smanjenju PDV-a i prije nego što ona 1. travnja stupi na snagu, Konzum će tom investicijom vrijednom više od 10 milijuna kuna značajno pomoći kupcima da smanje troškove u kućnom budžetu”, priopćio je Konzum u petak.

“Podržavamo odluku Vlade Hrvatske i kao vodeći trgovački lanac sniženjem cijena i prije službene promjene stope PDV-a dajemo svoj doprinos povećanju kupovne moći naših sugrađana”, poručio je predsjednik Uprave Konzuma Zoran Mitreski.

Tako će kupci u više od 600 Konzumovih prodavaonica diljem Hrvatske i prije stupanja na snagu Vladine odluke o smanjenju PDV-a moći pronaći više od tisuću proizvoda po pristupačnijim cijenama, kazao je Mitreski.

Iz Konzuma u priopćenju navode da će od ponedjeljka 21. veljače na Konzumovim policama više od 1.000 artikala biti dostupno po nižim cijenama, formiranima u skladu s najavljenim Vladinim poreznim rasterećenjem, odnosno smanjenjem PDV-a s 13 na 5 posto na svježe meso i ribu, jaja, voće i povrće, jestiva ulja i masti te dječju hranu, s 25 na 5 posto na maslac i margarin te s 25 na 13 posto na higijenske uloške i tampone.

Uz sniženje cijena više od 1.000 artikala, Konzum će i dalje jednom mjesečno umirovljenicima osiguravati popust od 10 posto na ukupan iznos kupnje.

Lidl snižava cijene od 1. ožujka

A iz trgovačkog lanca Lidl Hrvatska u četvrtak su najavili da će od 1. ožujka, mjesec dana prije stupanja na snagu odluke Vlade o smanjenju PDV-a, sniziti cijene svježeg mesa i ribe, jaja, voća i povrća, jestivih ulja i masti, dječje hrane te uložaka i tampona. (H)

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design