Očekuje se rast globalne prodaje luksuznih roba u 2017.

In Trgovina na veliko
brod

Globalni prihodi od prodaje luksuznih proizvoda u 2017. godini mogli bi porasti za više od očekivanih 2-4 posto, prema stalnim valutnim tečajevima, jer će veća potrošnja u Europi i Kini nadjačati slabiju potrošnju u SAD-u i jugoistočnoj Aziji, pokazalo je najnovije istraživanje.

U 2017. godini bi u sektoru luksuznih proizvoda za osobnu upotrebu, poput satova, nakita, odjeće, obuće i proizvoda od kože, ukupni prihodi trebali porasti na 254 do 259 milijardi eura, u usporedbi s 249 milijardi eura u 2016. godini, pokazalo je u ponedjeljak objavljeno istraživanje konzultantske grupe Bain & Co i talijanskog udruženja industrije luksuznih roba Altagamma.

Sektor luksuznih roba posljednjih godina trpi zbog slabijih dolazaka turista u Europu nakon serije napada na kontinentu te zbog slabijeg poslovanja u Hong Kongu i usporavanja potražnje u Kini.

U listopadu je tvrtka Bain prognozirala rast toga sektora u 2017. od 1-2 posto, no industrija je u prvom tromjesečju 2017. ostvarila rast od četiri posto na godišnjoj razini.

“Nakon teške 2016., prvi je kvartal 2017. godine donio svojevrsno olakšanje industriji luksuznih roba. Kontinuirano vraćanje kineske potrošnje kao i pozitivni izgledi u Europi, kako za lokalno stanovništvo tako i za turiste, pomoći će poduprijeti ukupan rast tržišta u preostalom dijelu godine”, kazala je Claudia D’Arpizio, glavna autorica studije i partnerica u tvrtki Bain.

U Bainu ne navode konkretna imena kompanija, no u prvom su kvartalu 2017. divovi industrije luksuznih artikala LVMH, Kering i Hermes redom ostvarili snažne poslovne rezultate, primjećuje Reuters.

Među autorima toga izvješća Federica Levato, također partnerica u Bainu, za Reuters je izjavila: “Rast je bolji no što je bio ranije. Stoga smo revidirali naše prognoze za tržište u ovoj godini”.

Očekuje se da će Europa, u koju se turisti polagano vraćaju, u ovoj godini biti najbrže rastuće tržište za luksuzne robe, s očekivanim rastom prihoda od 7-9 posto.

Među svijetlim točkama navode Španjolsku, koja se smatra relativno sigurnim odredištem, i Veliku Britaniju, kao turistima pristupačniju zbog slabljenja funte nakon Brexita. Oporavak predviđaju također i Kini, uz očekivan rast prihoda od šest do osam posto, stoji u izvješću.

U Bainu predviđaju da bi se prihodi u ostatku Azije mogli, pak, smanjiti za dva do četiri posto u ovoj godini. I Sjedinjenim Državama, najvećem tržištu luksuznih proizvoda u svijetu, također predviđaju slabije rezultate, u kontekstu snažnog dolara i neizvjesnosti povezane s mjerama predsjednika Donalda Trumpa za koje se očekuje da će stvoriti izazovno okruženje, kaže se u izvješću Baina.

U idućim godinama tržište luksuznih proizvoda trebalo bit nastaviti rasti uz prosječnu godišnju stopu od tri do četiri posto i do 2020. godine dosegnuti prihode od 280 milijardi do 290 milijardi eura, a pokretač bi trebala biti sve veća srednja klasa u Kini i oporavak na zrelijim tržištima. Do 2025. bi generacija rođenih iza 1980. i onih nakon 1995. trebala predstavljati 45 posto ukupne potrošnje na luksuzne proizvode, pri čemu će više od polovine činiti azijski potrošači, dodaje se u tom istraživanju. (H)

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design