Makroekonomski konzultant Goran Šaravanja od 1. lipnja novi glavni ekonomist HGK

In Karijere
Goran Šaravanja

Goran Šaravanja, makroekonomski konzultant s bogatim iskustvom rada u velikim kompanijama poput Zagrebačke banke i INA-e, od 1. lipnja postaje novi glavni ekonomist Hrvatske gospodarske komore.

Na to mjesto Šaravanja dolazi s pozicije direktora savjetodavne tvrtke Imelum d.o.o. koju je sam osnovao, a koja je specijalizirana za pružanje samostalnih makroekonomskih i sektorskih analiza i savjeta u Jugoistočnoj Europi.

U Zagrebačkoj banci Šaravanja je proveo četiri godine na mjestu glavnog ekonomista, a u INA-i je obnašao mnoge funkcije, od kojih je zadnja ona direktora sektora strateškog razvoja. U svom je radu upravljao kompleksnim procesima strateškog razvoja domaćih, EU i globalnih regulatornih okvira te surađivao s renomiranim međunarodnim institucijama poput MMF-a i Svjetske banke.

Šaravanja će u HGK biti zadužen za upravljanje ekonomskom strategijom, pripremom i izradom makroekonomskih analiza, prognoza i prijedloga za poboljšanje gospodarskog rasta u svim sektorima koje Komora okuplja u svojim udruženjima.

Zahvaljujem na ukazanom povjerenju koje nosi posebnu težinu u ovim nadprosječno izazovnim vremenima u kojima se nalazimo i koja sa sobom nose zahtjevne procese odlučivanja i upravljanja. Hrvatska čeka odluku o pristupanju euro području 1. siječnja 2023., spremna je za Schengen, a sljedeći je cilj pristupiti OECD-u. To su važni događaji za poboljšanje poslovnog okruženja koje će hrvatski poduzetnici znati iskoristiti, kao što su iskoristili naš ulazak u EU. I da je inozemno gospodarsko okruženje idealno, a nije, trebali bismo težiti stalnom unapređenju poslovnog okruženja i institucionalnog okvira. Tako bi poduzetnici bili u prilici još više doprinijeti razvoju društva i gospodarstva.Vjerujem da svojim znanjima i iskustvom mogu pomoći nositeljima odluka u Komori u donošenju što kvalitetnijih prijedloga vezanih za poboljšanje poslovnog okruženja i poduzetničke klime u zemlji“, – izjavio je Šaravanja.

Uz kontinuirano praćenje, izvještavanje i procjenu utjecaja tržišnih promjena na regionalnoj i globalnoj razini na brojne tvrtke članice koje Komora oko sebe okuplja, Šaravanja će razvijati suradnju s nacionalnim i međunarodnim istraživačkim ustanovama i stručnjacima, u cilju razvijanja što kvalitetnijeg okvira za potporu svim članicama.

You may also read!

turizam

Turista i noćenja ukupno u ožujku manje nego lani, ali domaćih gostiju više

U Hrvatskoj je u prva tri mjeseca ove godine boravilo nešto više od milijun turista koji su ostvarili 2,7

Read More...
Fortenova grupa

Zvijezda ulje i majoneza i Jamnica gazirana voda – tri najjača branda u Hrvatskoj

Među prvih 10 najjačih brandova u Hrvatskoj, dvije kompanije Fortenova grupe imaju pet svojih. Dvije kompanije Fortenova grupe – Zvijezda

Read More...
uvoz izvoz

Vlada hrvatskim izvoznicima obećala podršku uslijed posljedica američkih carina

Vlada će aktivno štititi interese hrvatskog gospodarstva te će se znati postaviti prema svim izazovima, poručeno je u četvrtak

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design