Coca-Cola HBC Hrvatska uvodi KeelClip™ na hrvatsko tržište, čime ubrzava svoj put prema Svijetu bez otpada

In Ekologija
cola

Coca-Cola HBC Hrvatska prestaje upotrebljavati plastičnu omotnu foliju, koja se teško oporabljuje, i počinje primjenjivati KeelClip™, inovativnu minimalističku kartonsku ambalažu, koja se može u potpunosti reciklirati. KeelClip™ će se upotrebljavati na svim pakiranjima do šest limenka Coca-Cole, Coca-Cole Zero i Schweppesa, a potom će se proširiti na dio ostaloga asortimana bezalkoholnih gaziranih pića koja na tržište dolaze u limenkama.

Inovativnim rješenjima, poput KeelClipa™, Coca-Cola HBC Hrvatska nastoji doprinijeti stvaranju Svijeta bez otpada. Riječ je o sveobuhvatnome višegodišnjem planu koji je pokrenut u suradnji sa strateškim partnerom, tvrtkom The Coca-Cola Company, čiji je cilj riješiti izazove povezane s ambalažom. U sklopu plana jedan je od ciljeva i da primarna ambalaža kojom se Coca-Cola HBC koristi do 2025. godine postane u potpunosti oporabljiva, a dodatan je iskorak u tome smjeru i uvođenje KeelClipa™.

Uvođenje KeelClipa™ samo je dio aktivnosti kojima Coca-Cola HBC kao predvodnik društvenoodgovornoga i održivoga poslovanja smanjuje svoj utjecaj na okoliš. Ostale aktivnosti uključuju smanjenje težine ambalaže, povećanje uporabe obnovljivih materijala i prikupljanje ambalaže koja se stavlja na tržište.

Provodeći ovaj program, Coca-Cola HBC Hrvatska već je smanjila ukupnu uporabu plastike za ¼ u posljednjih 10-ak godina uporabom lakših boca koje proizvodimo u suradnji sa svojim dobavljačima i partnerima. Uveden je i novi tip plastičnoga zatvarača kojim je omogućeno smanjenje težine zatvarača za gotovo 30 %.

Svoju predanost održivomu poslovanju Coca-Cola u Hrvatskoj potvrđuje i proizvodima Römerquelle, prvom vodom u Hrvatskoj čija je ambalaža napravljena u potpunosti od recikliranih plastičnih boca. Također, Coca-Cola u Hrvatskoj smanjuje utjecaj na okoliš i svojim društvenoodgovornim projektima. Projektom Od izvora do mora potiče akcije čišćenja obala od ambalažnoga otpada te podiže svijest o važnosti primjerenoga odlaganja otpada i čuvanja hrvatskih vodnih bogatstava. U 2021. godini tim projektom prikupljeno je više od 16 tona otpada.

Osim toga programa, u listopadu 2021. godine Coca-Cola HBC obvezala se postići nultu stopu ispuštanja stakleničkih plinova duž cijeloga lanca vrijednosti do 2040. godine. Tvrtka je izradila jasan plan i planira uložiti 250 milijuna eura do 2025. godine u inicijative za smanjenje ispuštanja. Tamo gdje ispuštanje stakleničkih plinova neće biti moguće u potpunosti ukloniti, tvrtka će to ispuštanje ipak umanjiti ulaganjem u ostale mjere za zaštitu klime.

You may also read!

ciber

Microsoft: 600 milijuna kibernetičkih napada dnevno

U novom godišnjem izvješću "Digitalna obrana" Microsoft je upozorio na zabrinjavajući rast kibernetičkih napada u svijetu te izvijestio da

Read More...
Giving Friday 2024

Zahvaljujući rekordnom odazivu kupaca, dm će donirati više od 78.000 eura za djecu iz Rijeke i Zagorja

U petak 29. studenog dm je obilježio Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, te je uz podršku više

Read More...
placa-novac-euro

Rast prosječne neto i bruto plaće u svim županijama

Prosječne mjesečne isplaćene neto i bruto plaće po zaposlenome u pravnim osobama u trećem tromjesečju ove godine porasle su

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design