Adidasu prijeti gubitak nakon raskida suradnje s Kanyeom Westom

In Brandovi
adidas

Njemački proizvođač sportske opreme Adidas upozorio je u petak da bi u ovoj godini mogao poslovati s gubitkom nakon odluke o raskidu suradnje s kontroverznim reperom Kanyeom Westom.

Ako Adidas otpiše proizvode kreirane u suradnji s Westom, koji je 2021. promijenio ime u Ye, i ako zaustavi prodaju robe marke Yeezy, mogao bi ovu godinu zaključiti s gubitkom od 700 milijuna eura, upozorili su.

Adidas je prekinuo suradnju s Westom zbog njegovih opetovanih antisemitskih izjava.

Linija Yeezy donijela je Adidasu prošle godine 1,2 milijarde eura prihoda i 500 milijuna eura operativne dobiti. Bez tog dijela poslovanja Adidasova operativna dobit spustit će se ove godine na nulu.

Obustava prodaje Yeezy proizvoda značila bi za Adidas gubitak, uz 500 milijuna eura otpisa i jednokratni trošak od maksimalno 200 milijuna eura, izračunali su.

“Brojke govore same za sebe. Trenutačno ne funkcioniramo kako bismo trebali”, rekao je izvršni direktor Adidasa Bjoern Gulden, ističući da će 2023. biti godina tranzicije prema rastu i profitabilnosti.

Adidas se želi usredotočiti na potrošače, sportaše, maloprodajne partnere i zaposlenike, rekao je Gulden, dodavši da moraju ojačati brend i poboljšati razvoj i distribuciju proizvoda.

“Moramo se osoviti na noge, ali uvjeren sam da ćemo postići da Adidas ponovno zablista. No, za to će nam trebati vremena”, naglasio je Gulden, koji je početkom godine preuzeo kormilo u Adidasu od Danca Kaspera Rorsteda.

Kritičari su Rorstedu spočitavali da se pretjerano fokusirao na nekoć profitabilno kinesko tržište i da je napravio niz pogrešnih strateških poteza, pa je prošle godine bio prisiljen nekoliko puta sniziti procjene godišnjih rezultata.

Prema preliminarnim brojkama, Adidasov prihod porastao je u prošloj godini šest posto, na 22,5 milijardi eura. Kada se isključe promjene valutnih tečajeva, uvećan je jedan posto.

Operativna dobit više je nego prepolovljena, na 669 milijuna eura. U 2021. iznosila je gotovo dvije milijarde eura.

Neto dobit od kontinuiranog poslovanja potonula je na 254 milijuna eura, s nešto manje od 1,5 milijardi eura u 2021. (H)

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design