Arena Hospitality Group objavila izvješće s izvanrednim rezultatima za 2022.

In Iz svijeta
Park Plaza Hotels

Arena Hospitality Group objavila je financijsko godišnje izvješće za 2022. godinu koje pokazuje rekordne poslovne rezultate koji su nadmašili postignuća iz prošlih godina, ali i razdoblja prije pandemije, 2019. godine. Ovaj rast Arena Hospitality Group potvrđuje kontinuiranim rastom portfelja, tekućim programom ulaganja za unapređenje postojeće imovine i neumoljivom usredotočenosti na poboljšanje iskustava gostiju. Rezultati iz 2022. potaknuti su izvanrednom ljetnom sezonom, jasnom strategijom, kvalitetnim ulaganjem te snažnim razvojem.

Na temu vrhunskih poslovnih rezultata u 2022. godini osvrnuo se Boris Ivesha, predsjednik nadzornog odbora te je istaknuo:
„Vjerujemo da su rezultati 2022. godine uspostavili temelj za naš budući razvoj. Zahvaljujući našoj strategiji i financijskim zalihama uspješno smo prebrodili tekuću gospodarsku neizvjesnost, što ukazuje na našu otpornost posljednjih nekoliko godina. Iako trenutačna stopa inflacije može uzrokovati kratkoročnu fluktuaciju u profitabilnosti, uvjereni smo da možemo nastaviti s dobrim financijskim rezultatima, zaobilazeći povećanje ulaznih troškova i uz samodostatne izvore energije. Sa zadovoljstvom i pouzdanjem očekujem da ćemo našim dionicima osigurati korist tako što ćemo nastaviti s ulaganjem u imovinu vrlo visoke vrijednosti.“

Industrija putovanja doživjela je u 2022. snažan oporavak diljem Europe pa je i sveukupan rezultat Grupe nadmašio svaka očekivanja te rezultate iz 2019. godine. Prihodi su se povećali za 79,1%, na 825,3 milijuna kuna (u 2021. prihod je iznosio 460,7 milijuna kuna) i za 6,1% u odnosu na 2019. EBITDA se povećala za 43,8% na 235,0 milijuna kuna (u 2021. iznosila je 163,4 milijuna kuna) i za 2,4% u odnosu na 2019. godinu. Rast koji nadilazi rezultate iz 2019. i izvanredno povećanje u odnosu na prethodnu godinu, obilježili su oporavak poslovanja općenito, osobito u Hrvatskoj gdje je prihod porastao za 17,9%, a EBITDA za 22, 5 % u odnosu na 2019.

„U godini pred nama nastavit ćemo jačati prisutnost Grupe u zemljama srednje i istočne Europe i ubirati plodove ulaganja u nadogradnju objekata u našem portfelju. Strateški važnim kapitalnim ulaganjima koja planiramo u 2023. dodatno ćemo unaprijediti ponudu luksuznih kampova, a u Zagrebu otvaramo novi art’otel. Društvo je osiguralo snažan novčani položaj i portfelj u koji se kvalitetno ulaže i o kojemu se brinu naši predani zaposlenici pružajući podršku sve većoj potražnji za visoko kvalitetnom uslugom koju nudimo. Iz tog razloga i uz ohrabrujuće povećanje potražnje odmorišnog turizma diljem Europe, naša je Uprava uvjerena da će Grupa ostvariti daljnji rast i izvanredne rezultate i u poslovnoj godini koja nam predstoji.“ – izjavio je Reuel Slonim, predsjednik Uprave.

Arena Hospitality Group posljednjih je godina uvodila raznolikost u poslovanje i strateški iskoračila iz Hrvatskog tržišta prema Njemačkoj, Mađarskoj, Srbiji i Austriji s akvizicijom hotela Arena Franz Ferdinand Nassfeld. Grupacija tako nastavlja s razvojem i nadogradnjom postojećih objekata i diversifikacijom portfelja uzbudljivim projektima koji čine temelje za budući rast i razvoj.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design