Održano događanje METRO Extra

In Obrazovna rješenja
Održano događanje METRO Extra

METRO Hrvatska je u srijedu, 26. travnja, na METRO Extra događanju okupio više od 700 malih i srednjih poduzetnika iz Zadra i okolnih županija kako bi proslavili početak ljetne sezone 2023. U bajkovitom okruženju Zavoda za povijesne znanosti Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, METRO je uz degustaciju jedinstvenih specijaliteta koje su pripremili vrhunski chefovi, predstavio rješenja za unaprjeđenje poslovanje svojih kupaca. Predstavljene je i nova komercijalna politika cijena pod nazivom Profi cijene koja obuhvaća stabilne i niže cijene onih proizvoda koje profesionalni kupci trebaju u većim količinama ili pakiranjima.

Okupljeni su mogli degustirati specijalitete koje su pripremili vrhunski hrvatski chefovi Saša Began, chef restorana Foša i Vjeko Bašić, chef restorana Boba. Također, METRO je malim i srednjim poduzetnicima predstavio proizvode brojnih hrvatskih proizvođača, a na kraju je goste zabavio glazbenik Petar Grašo.

„Iznimno nam je drago što smo uz ovako veliki broj svojih kupaca i partnera mogli obilježiti početak još jedne ljetne sezone. Također, htjeli smo poslati poruku o važnosti malog i srednjeg poduzetništva za turizam, ali i cjelokupno gospodarstvo. U skladu s našom misijom da budemo preferirani partner našim kupcima, neprestano razvijamo nove usluge i koncepte. Tako smo predstavili Profi cijene, novi koncept povoljnih i stabilnih cijena 365 dana u godini, kao i nova digitalna rješenja“, izjavio je Igor Kotaran, direktor marketinga tvrtke METRO Hrvatska.

METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Varaždinu, Poreču i Dubrovniku. Nakon više od dvadeset godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO se pozicionirao kao lider na HoReCa tržištu na kojemu opslužuje METRO trenutno opslužuje oko 95 % kupaca u ugostiteljskom sektoru, što čini oko 30 posto potreba tog tržišta. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.

You may also read!

wall

Wall Street prošloga tjedna pao, europske burze porasle

Na Wall Streetu su cijene dionica prošloga tjedna pale jer se očekuje usporavanje rasta američkog gospodarstva, dok su europski

Read More...
Valamar

Poduzetnici u turizmu upozoravaju na otežano zapošljavanje stranaca

Turistički poduzetnici upozoravaju ovih dana na poteškoće u zapošljavanju stranih radnika zbog nove regulative, žaleći se da će to

Read More...
Podravka Agri

Podravka Agri dogovorila povećanje plaća i ostalih materijalnih prava za svoje radnike u poljoprivrednim kompanijama

Pregovarački timovi Belja, PIK-a Vinkovci i Vupika, a pod okriljem Podravke Agri, te reprezentativnih sindikata – Sindikata PPDIV, HUS

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design