30 godina uspješnog poslovanja: tajne uspjeha poznatog hrvatskog modnog brenda

In Tvrtke i tržišta
Galko tim u Budimpešti

Modni trendovi dolaze i prolaze, a kvalitetni bezvremenski proizvodi nemaju rok trajanja. Kada je riječ o bezvremenskim proizvodima, neizostavno je spomenuti hrvatski modni brend Galko koji ove godine slavi 30. rođendan.

Najpoznatiji i vodeći hrvatski proizvođač kvalitetnih kožnih torbi i kožne galanterije ove godine obilježava 30. godišnjicu postojanja. Ljubitelji mode i ovog uglednog brenda raduju se njihovim novim kolekcijama, a na tržište svake godine lansiraju dvije nove kolekcije. Osim redovnih modnih kolekcija, predstavlja se i poslovna kolekcija s proizvodima koji su toliko zastupljeni u poslovnim krugovima da je ime Galko postalo sinonim za kvalitetu kada je riječ o poslovnoj torbi, putnoj torbi i ostalim kožnim proizvodima poslovnog programa.

Ljudi sve više shvaćaju vrijednost ručne izrade i kvalitetnih materijala te izuzetno cijene proizvode ovog hrvatskog brenda.

Kvaliteta, autentičnost i povjerenje garancija su uspjeha

Od malog obrta osnovanog 1993. u Malom Bukovcu pa sve do danas, Galko nije prestajao rasti i širiti se na našem i inozemnim tržištima. A rasli su jer su imali misiju i viziju, od prvog dana su cijenili svoje ljude i svoje kupce. Iz godine u godinu povjerenje kupaca je raslo i pretvorilo se u moćnu snagu koja je ovaj brend izbacila na vodeće mjesto na kojemu se nalaze već godinama. Kupci su prepoznali ove bezvremenske proizvode i njihovu bezvremensku kvalitetu, a njihova vjernost ovom brendu je rasla iz godine u godinu.

Krenuli smo s idejom proizvodnje kožne galanterije koja će biti prepoznatljiva po svojoj kvaliteti, ručnoj izradi i autentičnosti. Od te ideje se nismo nikad odmaknuli. Sve ove godine držimo do kvalitete proizvoda i usluga, do odgovornog i poštenog odnosa prema kupcima, poslovnim partnerima, zaposlenicima – do korektnog odnosa prema svima u lancu. I to se osjeti, prepoznaje i cijeni. Trudimo se uvijek našim kupcima dati više i bolje“, ističe gospodin Božidar Ledinko, direktor tvrtke Galko.

Tijekom godina stigla su i brojna priznanja, a posebno su ponosni na Zlatnu kunu, Nagradu za najuspješnijeg srednjeg poduzetnika te Odlikovanje Red hrvatskog pletera.

Ljudi su naša snaga, a ovo je tim koji ima dušu

Tržišna utakmica u današnjim uvjetima ogromne konkurencije i zasićenosti proizvodima jako je zahtjevna, ali i dalje postoje i uvijek će postojati oni koji cijene kvalitetu i ručnu izradu. Tu najveću ulogu igraju članovi našeg vrijednog tima.

Ručno rađeni proizvodi su posebni proizvodi. Svaki sudionik proizvodnog procesa – od naših dizajnerica, preko modelara, do krojača i šivačica kroz čije ruke prolazi svaki pojedini Galko proizvod – daje svoj osobni pečat svakom proizvodu. Poznato je da su na vrhunskoj koži cijenjene male nepravilnosti kao znak kvalitete koje dokazuju da je priroda ostavila svoj pečat. Na našim proizvodima, uz prirodu, svoj pečat ostavile su i brojne vrijedne ruke naših radnika i malo je onih koji to ne cijene“, ističe gospodin Ledinko.

Svi članovi Galko tima čine jednu veliku obitelj, a neki od njih dio su tima već 30 godina. Zajedno slave svaki rođendan, vjenčanje i svaki drugi važan događaj u životu svakog zaposlenika. Zajedno slave kada je slavlje, zajedno tuguju ako postoji razlog za tugu. To zajedništvo im daje posebnu moć i možemo sa sigurnošću reći da je ovo tim koji ma dušu.

Povodom proslave 30. godišnjice Galko tim, koji čini 70-ak radnika, posjetio je Budimpeštu, a tom prigodom, kao i svake godine na timskim putovanju, uručene su i jubilarne nagrade dugogodišnjim zaposlenicima.

Brend ambasadorica Ana Rucner Galko torbe nosi po cijelom svijetu

Već duži period, naša najpoznatija violončelistica Ana Rucner, koja obožava ovaj brend, predstavlja Galko po cijelom svijetu. Galko je ponosan na ovu suradnju jednako kao i ova naša slavna umjetnica.

Rucner

„Zato što ste najbolji i najoriginalniji brend❣️Sretan vam 30. rođendan! Volim vas i svi vas volimo!“, istaknula je Ana povodom 30. rođendana brenda Galko.

Bogata ponuda kožnih proizvoda

Osim modnih i poslovnih torbi za žene i muškarce, iza brenda Galko stoji bogata ponuda novčanika, remenja, različitih vrsta etuija, kozmetičke torbice, rukavice i ostala kožna galanterija. U ponudi su i premium pokloni za poslovna i diplomatska darivanja. Tvrtka proizvodi i kožne proizvode iz medicinskog, lovačkog i gastro programa, ali i proizvode vojno-policijskog i poštarskog programa te proizvode vezane za sektor civilne zaštite.

Kupci koji počnu nositi Galko proizvode prepoznaju i cijene njihovu vrijednost te im se uvijek iznova vraćaju. Proizvodnja povezuje nove tehnologije i ručni rad. Taj složeni proces u jednom danu iziskuje mnogo spretnosti, koncentracije i na kraju krajeva, strpljivosti i usklađenosti kako bi se došlo do finalnog Galko proizvoda visoke kvalitete.

Pogodnosti za kupce povodom 30. rođendana

Povodom 30. rođendana Galko je kupcima darovao popust 30% na cjelokupan kožni asortiman koji mogu koristiti u svibnju, a bit će tu još mnogo pogodnosti tijekom ove slavljeničke godine. Osim toga, kupcima u nagradnoj igri poklanjaju 30 kožnih torbi za 30 godina poslovanja. U tijeku je i nagradni natječaj na društvenim mrežama u kojima će biti podijeljeno 5 kožnih torbi. Za nagradnu igru i nagradni natječaj možete se prijavljivati sve do 31. listopada.

Tvrtki Galko čestitamo na uspjehu i želimo sretan 30. rođendan! Sigurni smo da će ih proslaviti još jako puno.

https://galko.com/

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design