Macho, sladoled sa stavom, stigao u novim okusima i s novom porukom

In Promocije / novi proizvodi
Macho proizvodi

Hrabre kombinacije pozivaju na odvažno uživanje u okusima čokolade i naranče te slane karamele i kikirikija

Macho, miljenik mlađih generacija, stigao je s novim okusima koji dodatno ističu ono što ovaj sladoled čini tako posebnim – fantastičnu hrskavo-meku kombinaciju. Novi Macho na štapiću spaja okuse tamne čokolade i naranče, dok se u Macho sendviču isprepliću slana karamela i kikiriki.

„U skladu s dugogodišnjom tradicijom inovacije i prepoznavanja želja mladih generacija, Ledo plus s ponosom predstavlja i najnovije dodatke svom Macho asortimanu sladoleda na štapiću i sendviča. Inovacija u Macho asortimanu nova je prilika za hrabro uživanje i avanturu vrhunskih okusa. Kontinuirano se trudimo unaprijediti iskustvo uživanja u sladoledu te potrošačima predstaviti nove kombinacije okusa i ispuniti njihova očekivanja“, poručio je Krunoslav Stančić, Marketing Manager Adriatics clustera iz tvrtke Ledo plus.

Tamna čokolada i naranča ili slana karamela i kikiriki? Uzmi oboje!
Ljubitelji bogatih i punih okusa ove sladoledne sezone sada mogu uživati i u spektakularnom spoju tamne čokolade i naranče Macho sladoleda na štapiću. Poznata raskošna tamna čokolada Macha u novoj varijanti idealno se nadopunjuje svježinom naranče, dok čvrsti čokoladni preljev s komadićima narančine kore dodaje novu okusnu senzaciju.

Vanjski preljev Macho sendvič sladoleda čine karamela i čokolada, posip od slane karamela te bogati biskvit. Unutrašnjost sladoleda od kikirikija obogaćena je preljevom od slane karamele, a da bi se dodatno istaknuo okus, dodani su i komadići karameliziranog kikirikija. Ova neodoljiva kombinacija sladoleda u mekanom biskvitu donosi uzbudljivu kombinaciju okusa, tekstura te slanih i slatkih sastojaka, spojenih u jedinstven užitak.
Najpopularniji sladoled „sa stavom” otkriva svoju nježnu stranu

Nove okuse prati kampanja “Tvrd izvana, mekan iznutra” koja naglašava najvažnije karakteristike Macho sladoleda – čvrstu čokoladu izvana te raskošno, mekano punjenje. Ova kampanja ima za cilj promicati prihvaćanje nježnije strane svakog pojedinca, potičući osnaživanje i slavljenje svih trenutaka nježnosti na koje smo ponosni. Sve detalje o ovim novitetima, kao i drugim proizvodima iz Ledo asortimana, možete pronaći ovdje.

You may also read!

turizam

Turista i noćenja ukupno u ožujku manje nego lani, ali domaćih gostiju više

U Hrvatskoj je u prva tri mjeseca ove godine boravilo nešto više od milijun turista koji su ostvarili 2,7

Read More...
Fortenova grupa

Zvijezda ulje i majoneza i Jamnica gazirana voda – tri najjača branda u Hrvatskoj

Među prvih 10 najjačih brandova u Hrvatskoj, dvije kompanije Fortenova grupe imaju pet svojih. Dvije kompanije Fortenova grupe – Zvijezda

Read More...
uvoz izvoz

Vlada hrvatskim izvoznicima obećala podršku uslijed posljedica američkih carina

Vlada će aktivno štititi interese hrvatskog gospodarstva te će se znati postaviti prema svim izazovima, poručeno je u četvrtak

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design