Edukacija: Kako dospjeti na police i surađivati s maloprodajnim lancima

In Obrazovna rješenja
trgovina

Polaznici će na edukaciji naučiti kako izgleda proces dogovora suradnje s maloprodajnim lancima te jednom kada je suradnja ostvarena kako je održavati kako bi bila uspješna i dugoročna.

Dospjeti na police velikih food retailera, drogerija, diskontera i ostalih maloprodavača nije jednostavan posao. Nove kompanije na tržištu trebaju dodatna znanja kako pristupiti maloprodajnim lancima, predstaviti svoj proizvod te dogovoriti suradnju. S druge strane, kompanije koje već rade s maloprodajnim lancima često nailaze na poteškoće u suradnji te ne ostvaruju željeni promet i profit.

Upravo zato, stručnjaci za trgovinu – Retail DNA, drže edukaciju za sve proizvođače, dobavljače i distributere koji:
• imaju ambiciju dogovoriti suradnju s maloprodajnim lancima
• već rade s maloprodajnim lancima, a žele unaprijediti suradnju i imati bolje rezultate

Polaznici će na edukaciji naučiti kako izgleda proces dogovora suradnje s maloprodajnim lancima te jednom kada je suradnja ostvarena kako je održavati kako bi bila uspješna i dugoročna.

Ključne teme edukcije:
• Kako pristupiti maloprodajnim lancima, koje su najčešće greške u komunikaciji
• Kako se uspješno pripremiti za sastanak/suradnju
• Što ako ne možete dogovoriti sastanak
• Koji su razlozi zbog kojih maloprodajni lanac pristaje na suradnju
• Kako da buyer kupi od Vas
• Pregovori – što očekivati, osnovne strategije
• Kako reagirati na NE i dobiti DA
• Kako postati “važan dobavljač” i ostvariti dugoročnu suradnju

Retail DNA je tim entuzijasta za trgovinu i maloprodaju. Stručnjaci su za nabavu, pregovore, suradnju s trgovačkim lancima i category management. Uz edukacije, bave se savjetovanjem i mentoriranjem proizvođača, dobavljača i trgovaca te pomažu svima kojima je cilj uspješno se pozicionirati na maloprodajnom tržištu.

Predavač je Anita Jurjević: 15-godišnje buyersko iskustvo u velikim trgovačkim lancima (Diona, BIPA, Kaufland) pretočila u poslovno savjetovanje. Kao poslovni savjetnik, fokusirana je na konzultiranje i educiranje dobavljača kako ostvariti suradnju s maloprodajnim lancima te kako suradnju unaprijediti i podići na viši nivo – iz buyerske perspektive.

Edukacija se održava u četvrtak 29.06. od 10.00 – 15.00 sati u Zagrebtower-u na adresi Radnička cesta 80 u Zagrebu.

Za prijavu i više informaciji o edukaciji posjetite: https://www.retaildna.hr/portfolio-item/kako-dospjeti-na-police-i-suradivati-s-maloprodajnim-lancima/

You may also read!

wall-str

Wall Street porastao, europske burze skliznule s rekordnih razina

Na Wall Streetu su prošloga tjedna cijene dionica porasle, zahvaljujući boljim nego što se očekivalo poslovnim rezultatima kompanija, dok

Read More...
nafta

Cijene nafte blizu 65 dolara

Cijene nafte zadržale su se u petak na međunarodnim tržištima blizu 65 dolara, uz signale vodećih proizvođača da bi

Read More...
poljoprivreda

Jesenska sjetva očekuje se na 240 tisuća hektara, rastu sjetvene površine

Očekuje se da će jesenska sjetve ove godine biti obavljena na oko 240 tisuća hektara pri čemu rastu sjetvene

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design