Američki proizvođač pića i grickalica PepsiCo izvijestio je o dvoznamenkastom rastu prihoda u drugom tromjesečju zahvaljujući višim cijenama koje su nadoknadile smanjeni obujam prodaje.
U tromjesečnom razdoblju do 17. lipnja neto prihod PepsiCo-a bio je viši za 10,4 posto nego u istom prošlogodišnjem razdoblju i iznosio je 22,32 milijarde dolara, pokazuju kvartalni rezultati poslovanja.
Prilagođena dobit iznosila je 2,09 dolara po dionici i bila je viša za 12,4 posto.
Prosječne cijene proizvoda američkog prehrambenog diva bile su više za 15 posto nego u istom razdoblju 2022., a organski obujam prodaje manji za 2,5 posto, pokazuje financijsko izvješće objavljeno u četvrtak.
“Vidimo da je standard potrošača na razvijenim tržištima još uvijek prilično dobar… možda se donekle suzdržavaju od potrošnje na veće artikle… ali mi smo dostupan luksuz… ljudi još solidno kupuju naše proizvode”, rekao je Reutersu glavni financijski direktor Hugh
U odjelu pića u Sjevernoj Americi, najvećem dijelu poslovanja tvrtke koje obuhvaća pića poput 7UP i Gatorade, neto prihod skočio je u drugom tromjesečju 10 posto, dok je obujam prodaje pao za četiri posto.
PepsiCo je po drugi put ove godine poboljšao prognoze dobiti i prihoda za 2023. i sada predviđa da će mu organski prihod porasti za deset posto. Do sada očekivao je 8-postotni rast.
Podigao je i očekivanu godišnju temeljnu dobit za 2,8 posto, na 7,47 dolara po dionici. (H)