Festival ULTRA Europe ostaje u Hrvatskoj do 2022. godine!

In Iz zemlje
ultra

Potvrđena je vijest koju su priželjkivali brojni domaći i svjetski poklonici najiščekivanijeg ljetnog glazbenog događaja! Festival ULTRA Europe ostaje u Hrvatskoj do 2022. godine, a ova će vijest dodatno začiniti spektakularni slavljenički program kojim se obilježava prvih pet godina festivala.

Na službenoj konferenciji za medije objavljena još jedna ekskluzivna informacija. Hrvatski nogometni klub Hajduk i organizatori festivala potpisali su sponzorski ugovor pa je tako ULTRA Europe jedini festival na svijetu koji izravno podržava rad i razvoj jednog profesionalnog nogometnog kluba.

Podsjećamo, festival je svoje premijerno izdanje imao 2013. godine, a organizatori se u samo pet godina mogu pohvaliti impresivnim rezultatima. Split i Hrvatska postali su nezaobilazna vijest svih svjetskih medija, a prema podacima i rezultatima o gospodarskom i turističkom prometu te broju posjetitelja, festival ULTRA Europe nosi epitet najvećeg međunarodnog događanja u hrvatskoj povijesti. Više od 150 tisuća posjetitelja iz preko 140 zemalja svijeta podatak je s kojim se malo koja manifestacija na svijetu može pohvaliti, a da je slavljeničko peto izdanje samo uvod u novo poglavlje u industriji zabave i turizmu potvrdio je i Joe Bašić, direktor tvrtke MPG Live, nositelj licence i organizator festivala.

„Ponosan sam i sretan što napokon mogu potvrditi da festival ULTRA Europe ostaje u Hrvatskoj još minimalno pet godina! Rezultat je to koji ne bismo mogli ostvariti bez bezuvjetne podrške Vlade Republike Hrvatske, gradskih vlasti te turističkog sektora, a siguran sam da će se uspješna suradnja nastaviti i u narednim godinama. Naša su očekivanja i ciljevi vrlo jasni – jedinstvenim konceptom destinacijskog festivala postati najvažnije ljetno događanje i najveći festival u Europi s više od 180 tisuća posjetitelja,“ izjavio je Joe Bašić koji se osvrnuo i na najviše sigurnosne mjere koje posjetitelje očekuju na stadionu: “Sigurnost naših gostiju nam je iznimno važna stoga smo, u suradnji s lokalnim institucijama i policijom, poduzeli sve mjere kako bi sve bilo na najvišoj mogućoj razini i u skladu s našim visokim standardima.“

Organizatori su naglasili kako dodatnim planiranim investicijama i ulaganjima festival ima potencijal potaknuti čak milijardu kuna dodatne potrošnje godišnje, a da je promocijom brojnih domaćih destinacija i festivalskih lokacija cilj zadržati gosta u Hrvatskoj čak deset dana u odnosu na dosadašnjih pet. Važnost i utjecaj ovakvih manifestacija za pozicioniranje Hrvatske kao atraktivne destinacije za turiste iz svih dijelova svijeta potvrdio je i ministar turizma Gari Capelli.

„Velike manifestacije kao što je ULTRA Europe osim što predstavljaju dodatan motiv dolaska turista, stvaraju dodatnu vrijednost postojećoj turističkoj ponudi te imaju veliku promotivnu vrijednost za hrvatski turizam jer gosti koji posjećuju ovakve svjetski poznate atrakcije dolaze iz brojnih zemalja diljem svijeta. Koliko ovakvi festivali, uz povezivanje s postojećim i kroz stvaranje novih dodatnih sadržaja, doprinose razvoju hrvatskog turizma, može se vidjeti i u činjenici što su neke destinacije postigle izniman rast te postale još prepoznatljivije i popularnije destinacije na razini Europe i čitavog svijeta. Vjerujem kako će festival i ove godine dati velik doprinos Splitu i čitavoj Splitsko-dalmatinskoj županiji, jer ne samo da će smještajni kapaciteti biti u potpunosti popunjeni, već će pridonijeti i svim ostalim uslužnim djelatnostima“, izjavio je ministar turizma Gari Capelli.

Predstavnici Splitsko-dalmatinske županije, grada Splita te turističkog sektora istaknuli su kako je festival u proteklih pet godina značajno utjecao na turističku sliku Splita i splitske županije, stavljajući ih na kartu svijeta najvećih festivalskih događanja. Festival i glazbeni turizam važan su dio razvojne strategije Splitsko-dalmatinske županije, a Blaženko Boban, župan Splitsko-dalmatinske županije iskoristio je priliku i zahvalio svim malim ljudima koji već pet godina sudjeluju u stvaranju najvećeg glazbenog događanja u ovom dijelu svijeta.

Da su jedna od najvećih vrijednosti festivala upravo građani Splita potvrdio je i novoizabrani splitski gradonačelnik: „Želio bih naglasiti kako ULTRA nisu samo stadion, prirodne ljepote i turistički proizvodi. Festival ULTRA su svi naši dragi Splićani bez čije podrške i sjajnog domaćinstva ovo ne bi bilo moguće. Svi vrijedni ljudi koji se danonoćno brinu za sigurnost i udobnost posjetitelja su oni kojima danas trebamo odati veliko priznanje, a posebno me raduje nastavak suradnje i pozitivna sinergija naših građana i organizatora festivala koji su jamstvo uspjeha i u narednim godinama“, istaknuo je Andro Krstulović Opara, gradonačelnik Splita.

Da festival ULTRA Europe ostaje na mjestu gdje i pripada, na najljepšem hrvatskom stadionu Poljudu, potvrdio je i Aljoša Bašić, direktor marketinga HNK Hajduk, koji je javnosti obznanio jedinstvenu suradnju organizatora i splitskog kluba: „Zadovoljstvo mi je objaviti da će logotip festivala ULTRA Europe od ove godine biti na dresu Hajduka. Naš će rukav krasiti veliki svjetski brend i raduje me što smo napravili ovaj iskorak koji znači još bolju suradnju s organizatorima festivala“, izjavio je Aljoša Bašić, direktor marketinga HNK Hajduk nakon službenog potpisivanja ugovora. Naime, festival ULTRA Europe potpisao je sponzorski ugovor s Hajdukom te tako postao prvi glazbeni festival na svijetu koji podupire rad jednog profesionalnog nogometnog kluba.

Još će jedna suradnja zaokružiti dosadašnju sinergiju grada Splita i festivala. Sveučilište u Splitu, na čelu s rektorom prof. dr. sc. Šimunom Anđelinovićem, pokrenulo je istraživanje koje će provesti studenti Sveučilišta u suradnji s organizatorima, a koje će pokazati pozitivne ekonomske učinke na grad te cijelu Splitsko-dalmatinsku županiju. Da manifestacija kao što je ULTRA Europe, osim velike promotivne vrijednosti uvelike pridonose stvaranju nove i drugačije slike našeg turizma te daju dodatnu vrijednost postojećoj turističkoj ponudi potvrdio je i Joško Stella, direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije, dok je Alijana Vukšić, direktorica TZ grada Splita, istaknula da će posjetitelji osim u festivalu, uživati u prirodnim ljepotama i brojnim kulturnim, sportskim i zabavnim sadržajima koje nude Split i cijela Dalmacija, a sigurna je da će Split i ove godine biti dobar domaćin ovom velikom glazbenom događaju.

Jedino europsko događanje tvrtke ULTRA WORLDWIDE™ u Hrvatsku ponovo dovodi najmoderniju produkciju, a direktor produkcije Ray Steinman potvrdio je da će na čak osam posebno osmišljenih pozornica, uz nevjerojatne svjetlosne i pirotehničke efekte, nastupiti više od 100 izvođača koji u ovom trenutku predstavljaju sam vrh svjetske elektorničke scene. Martin Garrix, David Guetta, Armin van Buuren, Tiesto, Afrojack, Carl Cox i Marco Carola su samo neka od imena koja za manje od deset dana stižu u Split. „Hrvatska je zaista posebno mjesto, a ono što festival ULTRA Europe čini jedinstvenim u odnosu na ostale festivale jest nevjerojatan broj zemalja iz kojih pristižu posjetitelji te njihova pozitivna energija i veza“, izjavio je Ray Steinman, direktor produkcije tvrtke ULTRA Worldwide.

Festival ULTRA Europe ljubiteljima elektroničke glazbe nudi sveobuhvatno iskustvo destinacije, a ove će godine cjelokupni festivalski doživljaj biti još bolji zahvaljujući novitetima koje, u suradnji s organizatorima, pripremaju partneri i sponzori festivala.

„Pivo i zabava odlično idu zajedno, a Heineken sa svojim odraslim potrošačima dijeli i strast prema glazbi. To dokazuje i naša globalna glazbena platforma Live Your Music u koju se ULTRA Europe izvrsno uklapa jer posjetiteljima nudi priliku da istinski i kolektivno žive glazbu pa je Heineken službeno pivo festivala još od njegovog prvog izdanja. Ove godine ćemo po prvi put tijekom sva tri festivalska dana u našoj Heineken Experiential Zoni posjetiteljima dati priliku da se okušaju u jedinstvenom doživljaju, Stage Diving Experienceu, gdje se mogu fotografirati „u skoku“ i nakon toga fotografiju odmah podijeliti na društvenim mrežama. Također ih ujedno pozivam i da u našem pivu uživaju odgovorno – jer kvaliteta je iznad kvantitete“, izjavila je Naška Miočev, group brand manager – premium segment, HEINEKEN Hrvatska.

Helena Trajkovski, direktorica marketinga u kompaniji Mastercard za Hrvatsku i Sloveniju, dodaje: „Velika događanja poput festivala ULTRA Europe zalog su za ostvarivanje još boljih turističkih rezultata, a upravo je boom festivalskog turizma u Hrvatskoj zaslužan i za popularizaciju inovativnih načina plaćanja. Zato korisnicima Mastercard® i Maestro® kartica na festivalu ULTRA Europe osiguravamo brojne pogodnosti – festivalsku karticu mogu nadopuniti bez naknade, a svojim karticama mogu plaćati i u ugostiteljskim objektima na festivalu te ostvariti popust na kupnju brendiranih predmeta. Osim toga, festival smo uključili i u našu platformu Priceless Croatia (www.priceless.com/croatia) pa korisnici Mastercard kartica mogu doživjeti i ekskluzivan VIP pristup backstageu.“

Hotel partner je Radisson Blu Resort u Splitu, a generalni menadžer Michael Caspar je potvrdio važnost ovog festivala za regiju i Hrvatsku. Predstavio je poboljšanje hotelskih usluga i pružio više informacija o samoj obnovi kompleksa koji će kao rezultat pružiti i kvalitetniji proizvod i uslugu.

Enter Zagreb ove je godine i službeni medijski pokrovitelj, a u tri će dana festivala imati live studio u samom srcu Poljuda. Jedini lifestyle radio, koji vrti isključivo najnovije svjetske hitove elektorničke scene, ima potpisane ugovore za radijske showove glazbenika koji će nastupiti i u Splitu – Hardwella, Armina van Buurena, Fedde Le Granda i Tiesta. Enter Zagreb dostupan je na 97 i 99 MHz u Zagrebu, a u Splitu putem livestreama na www.enterzagreb.hr te na novoj aplikaciji.

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
dan-poduzetnika

HUP: Uz uklanjanje prepreka gospodarski rast mogao bi biti i brži

Hrvatsko gospodarstvo raste po najvišim stopama u EU, ali rast bi mogao biti još brži, a Hrvatska bi mogla

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design