Najava konferencije MAGROS 2017

In Konferencije / savjetovanja
Magros-2017

Pozivamo Vas na 29. tradicionalnu, najveću konferenciju za proizvođače i trgovce MAGROS 2017.

Ovogodišnja tema je: DIGITALIZACIJA U TRGOVINI, a konferencija se održava pod visokim pokroviteljstvom predsjednice Republike Hrvatske Kolinde Grabar-Kitarović.

Konferenciju organiziraju poslovni časopis – Suvremena trgovina i Hrvatska gospodarska komora, 10. listopada 2017. u dvorani tvrtke Tekstilpromet u Zagrebu s početkom u 9,00 sati.

Naznake ovogodišnjeg skupa i teme za raspravu: Industrijska revolucija X.O u uvjetima digitalizacije s posebnim osvrtom na trgovinu

Značenje digitalizacije za sektor trgovine i turizma

Svakako, najveći je izazov kod digitalizacije procesa u trgovini uvođenje i primjena multi-kanalne strategije. Potrošač (s pravom) očekuje točnu i besprijekornu uslugu na svim kanalima prodaje, a da mu nije uskraćen i užitak kupovine. Istraživanja su pokazala da su najčešće promjene na četiri područja: odnosi s potrošačima, produktivnost, poslovni modeli i IT-informacijska sigurnost te zaštita podataka. Pomoću digitalizacije može se doživljaj kupovine znatno povećati. Naime, digitalizacija omogućava znatno poboljšanje menadžmenta odnosa s potrošačima. Dalje, ona omogućava neposredan osobni odnos prema potrošaču na svim kanalima i, pomoću analize Big-Data, stavlja potrebe potrošača u središte interesa. Sektor turizma na mnoge načine koristi digitalne kanale za unapređivanje poslovanja – predstavljanja destinacija, bukiranja, prijave itd, a poznato je da su upravo turisti jedni od nositelja potrošnje posebice u tijeku ljetne turističke sezone.

Uspjeh online platformi poput Zalando ili Amazon, ali i neuspješni primjeri Karstadta, Quelle ili Schleckera signali su da je došlo vrijeme ozbiljnih promjena koji prisiljavaju stacionarnu trgovinu na dodatne poteze kako bi se osposobile za rentabilno suvremeno poslovanje u budućnosti. To je uvjetovalo digitalizaciju pojedinih procesa u nastojanju da pruže bolji servis kupcima na svim mogućim prodajnim platformama, a ujedno budu produktivniji i konkurentniji. Također, novi poslovni modeli trebali bi omogućiti proširenje na nova tržišta i privlačenje novih kupaca.

Nakon uvodnih izlaganja, organiziramo i tri zanimljiva panela:

  • Industrijska i retail revolucija X.0 u uvjetima digitalizacije
  • Digitalizacija u trgovini
  • Očuvanje radne sposobnosti zaposlenih u trgovini u eri digitalizacije i zaštita na radu

Partneri
Organizacija skupa zamišljena je uz prisustvovanje i aktivno sudjelovanje najvažnijih institucija odgovornih za ova područja: Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstva turizma, Ministarstvo poljoprivrede, Ministarstvo rada i mirovinskog sustava, Hrvatske gospodarske komore, Hrvatske obrtničke komore, Hrvatske udruge poslodavaca, Turističke zajednice grada Zagreba, Njemačko-hrvatske industrijske i trgovinske komore, Zaklade Konrad Adenauer, Tehničkog veleučilišta u Zagrebu, te Smart partnera IBM-a i HAMAG Bicro-a.

Sudionici Konferencije biti će tvrtke i obrti, predstavnici gospodarskih udruženja (komora i poslodavaca) i nadležnih državnih institucija (ministarstava i agencija) iz Hrvatske i susjednih zemalja.

Ciljevi MAGROS-a
Stručni skup MAGROS ima osnovnu zadaću da otvara i potiče aktualna pitanja kretanja u trgovini i gospodarstvu te implementaciju najnovijih svjetskih dostignuća na tom području, kako bi se usmjeravalo trasiranje budućeg razvoja djelatnosti trgovine i njene zadaće u cjelokupnom ekonomskom i društvenom razvoju.

Zaključci i dometi MAGROS-a izazivali su ozbiljne promjena u gospodarstvu, gospodarskom zakonodavstvu, koje se odnosilo na robni promet. Prvi stručni skup MAGROS organiziran je 1977., a MAGROS 2017. je 29. takav skup.

 

______________________

 

PROGRAM – MAGROS 2017.

 

09,00 – 09,30 – Registracija sudionika

 

09,30 – 10,00 – Pozdravne riječi:

  • Srećko Sertić, direktor i glavni urednik, Suvremena trgovina
  • Josip Zaher, potpredsjednik HGK za turizam, trgovinu i financije
  • Hrvoje Šimić, predsjednik Uprave, Tekstilpromet
  • prof.dr. Slavica Ćosović Bajić, dekanica Tehničkog veleučilišta u Zagrebu
  • Juro Avgustinović, Zaklada Konrad Adenauer
  • Marija Kulaš, načelnica Sektora za  trgovinu i tržište u Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta
  • Dragutin Ranogajec, predsjednik HOK-a, izaslanik predsjednice Republike Hrvatske

 

10,00 – 11,10 – IZLAGAČI I TEME:

  • dr.sc. Mladen Mauher, prof., Tehničko veleučilište u Zagrebu: Disruptivne tehnologije i transformacijski procesi distributivno-prodajnih sustava (RETAIL)
  • prof.dr. Velimir Srića, Ekonomski fakultet Zagreb: Izazovi digitalne transformacije u trgovini
  • prof.dr. Nikola Knego, Ekonomski fakultet Zagreb: Aditivne tehnologije mijenjaju odnose u opskrbnom lancu
  • mr.sc. Darije Ramljak, Associate Partner, IBM iX & Digital Experience Leader, CEE: Digitalna re-invencija korisničkog iskustva i poslovnog modela u trgovini
  • Siniša Begović, MBA, MA, SME e-business education consultant, Empiria Magna: Digitalni marketing kroz prizmu MSP

 

11,10 – 11,30 Stanka za kavu

 

11,30 – 12,30 – 1. Panel: Industrijska i retail revolucija X.0 u uvjetima digitalizacije

Panelisti:

  • dr.sc. Mladen Mauher, prof., Tehničko veleučilište u Zagrebu – moderator
  • akademik Leo Budin, Fakultet elektrotehnike i računarstva u Zagrebu – tema: Obrazovanje za razdoblje digitaliziranog gospodarstva – rješavanje problema računalnim načinom razmišljanja
  • Suzana Kolesar, Sud časti i Centar za mirenje pri HOK-u
  • Predstavnik, Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta
  • Emil Perić, Sektor za industriju i IT Odjel za tehnološki razvoj i IT, HGK
  • Draženko Kopljar, član Uprave, Privredna banka Zagreb

 

12,30 – 13,50 – 2. Panel: Digitalizacija u trgovini

Panelisti:

  • Ante Gavranović, novinar i publicist – moderator
  • Ema Culi, direktorica Sektora za trgovinu u HGK
  • Bernard Gršić, državni tajnik, Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva
  • Hrvoje Šimić, predsjednik Uprave, Tekstilpromet
  • Hrvoje Prpić, jedan je od osnivača CRANE-a – hrvatske mreže poslovnih anđela, osnivač HGspota, partner u offSpaceu, partner u Trilleniumu
  • mr.sc. Darije Ramljak, Associate Partner, IBM iX & Digital Experience Leader, CEE
  • Goran Akmadžić, operativno poslovanje, M SAN Grupa, e-kupi
  • Tomislav Jukić, član Uprave, mStart

 

13,50 – 14,00 Stanka za kavu

 

14,00– 15,00 – 3. Panel: Očuvanje radne sposobnosti zaposlenih u trgovini u eri digitalizacije i zaštita na radu

Panelisti:

  • Vitomir Begović, ravnatelj Zavoda za unapređivanje zaštite na radu – moderator
  • Martina Elez, dr.med., ravnateljica, Ustanova Nemetova-Prima
  • Josipa Klišanin, načelnica Sektora za rad i zaštitu na radu Ministarstva rada i mirovinskog sustava
  • Jure Radoš, član Uprave, Pevec
  • Zlatica Štulić, predsjednica Sindikata trgovine
  • Sven Bukovski, voditelj Službe za zaštitu na radu, dm

 

15,00– 16,00 – Domjenak & B2B razgovori

 

__________________________________

 

Zbog ograničenog broja mjesta, rezervirajte na vrijeme svoje mjesto u dvorani na info@suvremena.hr

Za sve sudionike konferencije osiguran je parking. Osim parkirnih mjesta ispred zgrade Tekstilprometa, koristit će se i garaža u suterenu u koju se ulazi iz ulice Marijana Čavića.

ULAZ JE SLOBODAN – DOBRODOŠLI

sponzori magros 2017

 

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design