Dugogodišnje iskustvo i strast za inovacijama

In Tvrtke i tržišta
Dugogodišnje iskustvo i strast za inovacijama

WMF slavi 170 godina! Od svog osnutka u Geislingenu, Baden-Württemberg, WMF je sinonim za metalnu izradu, izvanrednu kvalitetu, sofisticirani dizajn i desetljeća iskustva s profesionalnim alatima.

WMF je započeo svoje djelovanje čistom obradom metala, a nakon toga razvio opsežan portfelj u tri poslovna područja: potrošačkih proizvoda, aparata za kavu za profesionalni sektor i hotelsku opremu. Pritom WMF održava svoje vrijednosti i tradiciju, ali uvijek drži prst na pulsu vremena i fokusira se na revolucionarne inovacije. Tijekom godina to je rezultiralo znatnim brojem prekretnica, patenata i ikona dizajna.

Godine 1853. vlasnik mlina Daniel Straub i braća Schweizer osnovali su tvornicu metalne robe Straub & Schweizer u Geislingenu. Godine 1880. tvrtka se spojila s tvornicom metalnih proizvoda Ritter & Co u Württembergische Metallwarenfabrik . Danas se WMF može osvrnuti na 170 godina promjena, uspjeha i ponosna što još uvijek nosi svoje korijene i naslijeđe u svom imenu: WMF – Württembergische Metallwarenfabrik.

WMF podiže kulturu kuhanja, pića i prehrane na zavidnojj razini. Svaki dan više od 100 milijuna ljudi diljem svijeta koristi njihove proizvode. Koriste ih u kuhinji kod kuće, uživaju u svježe pripremljenim specijalitetima od kave ili u stilski serviranim jelima u restoranima i hotelima. Besprijekoran dizajn, savršena funkcionalnost i najbolja kvaliteta uvijek omogućavaju vrhunski kulinarski doživljaj.

Tema dizajna određuje sva područja marke WMF. Dizajn nije puka formalnost, već se na njega gleda kao na cjelinu koja spaja estetiku, funkciju i korisnost. Na taj način dugogodišnja stručnost i strast prema metalu kao materijalu dovode do visokokvalitetne estetike koja je posebno izdržljiva.

Tradicionalno podrijetlo iz Njemačke, ikonski dizajn, metalna izrada kao i stručno znanje u proizvodnji aparata za kavu i opreme za profesionalni sektor čine četiri stupa za svaku kreativnu ideju i razvoj proizvoda.

Tri poslovna područja
Bilo da se radi o proizvodima za posuđe i kuhinju kod kuće, za aparate za kavu u vrhunskom gastronomskom sektoru ili namještaju za hotele – kao premium brand, WMF je zadovoljan samo najboljima u svoja tri poslovna segmenta.

Podružnica Groupe SEB
Kao podružnica francuske Groupe SEB, WMF je dio međunarodnog tima u kojem je zaposleno 33.000 zaposlenika u više od 150 zemalja. Počevši od 2016. Godine, oni brinu o 31 brendu iz potrošačkog i profesionalnog sektora. Zahvaljujući ogromnom iskustvu i strasti za inovacijama, WMF ne samo da dijeli sličnu povijest tvrtke, već i mnoge važne vrijednosti. U isto vrijeme WMF ostaje vjeran svojim korijenima kao premium brand sa sjedištem u Geislingenu i sa 170 godina iskustva.

Kvaliteta
Izvanredna kvaliteta jedan je od temelja tvrtke koja postavlja najviše standarde za svoje proizvode i svoju tvrtku. To se odnosi na odabir materijala, izradu i dizajn, sve do savjetodavnih vještina. Svaki proizvod treba karakterizirati visoka funkcionalna korist i trajnost. Međunarodno priznati pečat kvalitete i oznaka izvornosti “Made in Germany” odnose se na veliki dio stvaranja vrijednosti. WMF tvornice na lokacijama u Njemačkoj i u Europi koristi pažljivo odabrane dobavljače i partnere širom svijeta.

Proizvodna mjesta u Njemačkoj
WMF je od svog osnutka povezan s regijom Baden-Württemberg. S tri svoje proizvodne lokacije, tvrtka je jasno posvećena Njemačkoj kao lokaciji. Najsuvremenija tehnologija i dokazano umijeće spajaju se u Hayingenu , Riedlingenu i Geislingenu. Uz pomoć specijaliziranih djelatnika moguće je postići kvalitetu po kojoj je WMF prepoznat u cijelom svijetu.

Oko 800 patenata
Od samog početka WMF karakterizira poseban osjećaj za spajanje tradicije i inovacije, te je tako tijekom desetljeća razvio jedinstvene materijale i tehnologije. Do danas, WMF ima oko 800 patenata u vlasništvu tvrtke i više puta je bio pionir u potrošačkim proizvodima i profesionalnim aparatima za kavu.

Dizajn kao bit brenda
Izvanredan dizajn od početka njegovog djelovanja sastavni je dio povijesti tvrtke. Već 1889. godine svi dizajnerski odjeli – od studija modela do ilustratora kataloga – okupljeni su u posebno izgrađenoj “zgradi za umjetnike”. Cilj je tada bio poboljšati radne mogućnosti umjetnika. Položen je kamen temeljac za interni dizajn i razvoj proizvoda.

Danas se tvrdnja o dizajnu očituje u WMF Premium Design Principles. Četiri smjernice su u srcu DNK dizajna i važan su stup identiteta marke.

Oko 600 renomiranih domaćih i međunarodnih nagrada za dizajn dokaz su visokih standarda i velike važnosti dizajna na WMF-u.

Trenutni Božićni popusti na WMF proizvode nalaze se na linku: https://homeandcook.hr/

O robnoj marki WMF

Marka WMF već 170 godina postavlja standarde svojim inovacijama i djeluje kao važna pokretačka snaga na tržištu. A to čini s proizvodima čiji izvrstan dizajn, savršena funkcionalnost i vrhunska kvaliteta otvaraju apetit za kulinarskim iskustvima. Od pripreme i kuhanja do jela i pića. Četiri trenutka u kojima je robna marka WMF točno usred života kupaca. S WMF proizvodima čak i izrada postaje užitak. Od pripreme s kuhinjskim noževima za precizno rezanje, kuhanja s inovativnim posuđem i jedenja s lijepo oblikovanim priborom za jelo do bokala za piće i pribora za stol. Uz proizvode marke WMF svi ti trenuci postaju nešto posebno. WMF, sa sjedištem u Geislingen an der Steigeu , dio je francuske Groupe SEB Group od kraja 2016.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design