Erste banka je u Rijeci, na adresi Fiumara 11, otvorila svoju prvu bezgotovinsku poslovnicu, koja klijentima pruža sve savjetodavne i bezgotovinske transakcijske usluge banke, izuzev usluga blagajničkog poslovanja s gotovinom, za što je osigurana 24h samouslužna zona. Radi se o prvoj ovakvoj poslovnici banke u Hrvatskoj, što banci omogućava potpunu usmjerenost na potrebe klijenata s fokusom na pružanje savjetodavnih usluga. Klijentima su dostupne usluge jedanaest savjetnika i osobnih bankara vezane za njihove financijske potrebe, štednju ili investicije, bezgotovinsko poslovanje, kao i pomoć prilikom korištenja digitalnih kanala banke.
Poslovnica se prostire na četiri etaže, ukupne površine 420m2, pri čemu se na prvom i drugom katu nalazi sedam dvorana za sastanke s klijentima, edukacijske dvorane te čekaonica s kutkom za kavu. U prizemlju je smještena 24 satna zona opremljena uplatno-isplatnim bankomatom, dnevno-noćnim trezorom i uslugom pametnog sefa za poslovne korisnike. Tu je i prijemni pult s djelatnikom koji, u slučaju potrebe, klijentima pruža pomoć prilikom korištenja samouslužnih uređaja te ih upućuje u korištenje usluga digitalnog bankarstva.
“Prva bezgotovinska poslovnica predstavlja inovaciju u našem bankarskom poslovanju. Ovaj koncept omogućava savjetnicima fokus na kvalitativan pristup uz potpunu posvećenost klijentima isključivo za savjetovanje o njihovim financijskim potrebama, štednji ili investicijama“, kaže Tatjana Sundać, direktorica Regionalne direkcije Rijeka.
Savjetodavni centar Rječina preuređen je prema uslužnom konceptu, u skladu s kojim Erste banka već nekoliko godina sustavno preuređuje poslovnice u svojoj mreži. Kako ovaj koncept bezgotovinskog poslovanja u fokus stavlja savjetodavnu ulogu djelatnika banke, predstavlja svojevrsni model za uređenje drugih takvih poslovnica banke u Hrvatskoj.
Radovi na projektu preuređenja poslovnice trajali su pet mjeseci, što je uključivalo kompleksne građevinske radove kompletne rekonstrukcije zgrade i fasade, smještene u samom središtu grada.