Atlantic Grupa preuzima Strauss Adriatic

In Strateški savezi
atlantic

Atlantic Grupa 1. ožujka zaključuje transakciju kojom preuzima kompaniju Strauss Adriatic, vlasnika srpskih brendova kave Doncafe i C kafa, a koji se ovom akvizicijom pridružuju regionalnim liderima Grand kafi i Barcaffeu u širem portfelju. Uz poznate brendove, Atlantic preuzima i moderan proizvodni pogon u industrijskoj zoni Šimanovci kraj Beograda te 220 zaposlenih. Transakciju je prethodno uvjetovano odobrila Komisija za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.

„Ova akvizicija potvrđuje strateško određenje Atlantic Grupe ka jačanju našeg osnovnog poslovanja, čiji je kava veliki dio. Vjerujem da svi mi – kao privredni subjekti, menadžment obiju kompanija, zaposlenici te tržište i potrošači – možemo biti zadovoljni ishodom ove transakcije. Mi smo kao tržišni lider na čitavom prostoru naše regije uvijek imali na umu svoju odgovornost za razvoj kategorije na području JI Europe, i nastavljamo raditi u istom smjeru. Iznad svega, želim poželjeti iskrenu dobrodošlicu Doncafeu, C kafi te kolegicama i kolegama koji ulaze u naš sustav, radujući se rastu i razvoju koji je pred nama“, komentirao je potpredsjednik Atlantic Grupe za strateška područja Kavu te Slatko i slano Mate Štetić.

„Raduje nas što smo našli strateškog partnera koji će jednako posvećeno razvijati naš dosadašnji biznis u Srbiji, kako naše snažne brendove, tako i zaposlenike i samu kategoriju kave. Ponosni smo na rezultate koje smo dosad ostvarili i uvjereni smo da će Atlantic Grupa nastaviti uspješno razvijati integrirano poslovanje s kavom na tržištu Srbije“, zaključio je generalni direktor Strauss Adriatica Siniša Daničić.

Atlantic Grupa namjerava značajno ulagati u razvoj poslovanja s kavom, kako u proizvodnju i razvoj tehnologije tako i brendova, njihovog proizvodnog portfelja i komunikacije, u maloprodajnom i u HoReCa segmentu. Razvoj ključnih proizvodnih kategorija (kave, čokolade te slatkog i slanog snacka, delikatesnih namaza i bezalkoholnih pića), organski i akvizicijama snažnih brendova u tim kategorijama, temelj su strategije razvoja kompanije. Posljednja akvizicija važan je korak na putu realizacije strategije, kao i doprinos rastu kategorije kave u Srbiji i regiji te jačanju konkurentnosti regionalne industrije kave i lokalnih brendova.

You may also read!

Članovi Uprave dm-a

dm objavio prvi izvještaj o održivosti

U četvrtak 12. lipnja dm je objavio prvi izvještaj o održivosti - Izvještaj o održivosti za poslovnu godinu 2023./2024,

Read More...
Vedrana Jelušić Kašić

PBZ pokrenula novu inicijativu ‘PBZ za poduzetnice’

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka Intesa Sanpaolo, s ponosom predstavlja novu inicijativu 'PBZ za poduzetnice' usmjerenu

Read More...
Mesna industrija Ravlić postaje dio Žito grupe

Mesna industrija Ravlić postaje dio Žito grupe

Ovo strateško partnerstvo, kojim Žito d.d. postaje većinski vlasnik Mesne industrije Ravlić, dat će novi zamah uzgoju svinja i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design