Američki lanac restorana McDonald’s u drugom ovogodišnjem tromjesečju ostvario je najveći skok prodaje na globalnoj razini u zadnjih pet godina, potpomognut snažnijim rastom prometa i inicijativama na američkom tržištu poput posebnih pića te sendviča sa sastojcima po izboru kupca.
Prodaja u restoranima na globalnoj razini u drugom tromjesečju skočila je 6,6 posto, potaknuta najsnažnijim prometom u više od pet godina. Prodaja u američkim restoranima koji su otvoreni najmanje prije 13 mjeseci u drugom tromjesečju porasla je 3,9 posto.
Taj najveći svjetski lanac brze hrane po prihodima usredotočio se na preokretanje trenda pada prometa u restoranima u SAD-u, koji generiraju najveću dobit za tvrtku, i to uvođenjem novih proizvoda i usluga poput hamburgera sa svježe ispečenom govedinom, sendviča spravljenih po posebnim receptima, mogućnosti narudžbe i dostave.
Ti potezi su dio šireg plana zaokreta u poslovanju pod vodstvom izvršnog direktora Stevea Easterbrooka, koji se drugu godinu nalazi na svojoj funkciji.
Kompanija po svemu sudeći ponovno osvaja izgubljeno u utrci s konkurentima u području lanaca brze prehrane kao što su Wendy’s i Burger King, piše Reuters.
“Naš dobitak će rezultirati bolnim posljedicama koje će se osjetiti negdje drugdje”, izjavio je Easterbrook.
Neto dobit kompanije u drugom tromjesečju porasla je na 1,4 milijarde dolara ili 1,70 dolara po dionici, u odnosu na 1,09 milijardi i 1,25 dolara po dionici u istom razdoblju prošle godine.
Ukupni prihodi međutim pali su za 3,4 posto, na 6,05 milijardi dolara, no nadmašili su prosječnu procjenu analitičara od 5,96 milijardi dolara.
Dionice McDonald’sa dosegnule su povijesno rekordnu razinu te su u utorak predvodile dobitnike iz sastava Dow Jones indeksa. (H)