Prvo druženje METRO-a u Osijeku za veliki broj malih i srednjih poduzetnika

In Konferencije / savjetovanja
Prvo druženje METRO-a u Osijeku za veliki broj malih i srednjih poduzetnika

METRO Hrvatska je u srijedu, 12. lipnja, na METRO EXTRA POWER događanju okupio veliki broj malih i srednjih poduzetnika iz Osijeka i okolnih županija kako bi obilježili početak ljetne sezone 2024. U divnom okruženju Stare Pekare u osječkoj Tvrđi, METRO je uz degustaciju specijaliteta koje su pripremili vrhunski chefovi, predstavio rješenja za unaprjeđenje poslovanje svojih kupaca kako bi im nadolazeća sezona bila što uspješnija.

Okupljeni poduzetnici su tako mogli saznati više informacija o usluzi METRO dostave kojom dobivaju proizvode koji su im potrebni na lokaciju prema dogovoru, te kako digitalizirati svoje poslovanje digitalnim alatima koje je METRO razvio za njih. Također, predstavljano je profesionalno rješenje za izradu pizze koje obuhvaća sve potrebno – od peći, mješalice za tijesto, lopate pa do vrhunskih sastojaka.

Vrhunski hrvatski chefovi Marko Alilović, chef bistroa Lulu kao i chefovi restorana Waldinger pripremali su nezaboravne specijalitete za sve okupljene. Također, METRO je malim i srednjim poduzetnicima predstavio proizvode brojnih hrvatskih proizvođača, a na kraju je goste zabavio Petar Grašo.

„Misija METRO-a je biti preferirani partner svojim kupcima. Kako bi to postigli, neprekidno radimo na širenju ponude i razvoju naših usluga kako bi se prilagodili potrebama kupaca i olakšali im svakodnevno poslovanje. Drago nam je što smo po prvi put organizirali ovo Extra druženje u Osijeku. Svjesni smo važnosti malog i srednjeg poduzetništva za gospodarstvo i ovo je jedan od način kojim želimo poslati tu poruku“, izjavio je Igor Kotaran, direktor marketinga tvrtke METRO Hrvatska.

METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas posluje s ukupno deset veleprodajnih centara diljem Hrvatske. Tijekom godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO se pozicionirao kao lider na HoReCa tržištu na kojemu opslužuje METRO trenutno opslužuje oko 95 % kupaca u ugostiteljskom sektoru. Uz kupce iz HoReCa sektora, METRO je usmjeren prema malim trgovcima te malim i srednjim poduzetnicima.

You may also read!

Valamar osvojio Godišnju nagradu za zelenu gradnju i održivo izgrađeni okoliš

Valamar osvojio Godišnju nagradu za zelenu gradnju i održivo izgrađeni okoliš

Hrvatski savjet za zelenu gradnju i Hrvatska udruga proizvođača toplinsko fasadnih sustava proglasili su Valamar “Organizacijom godine” na svečanoj

Read More...
Podravka gradi novi Transportni centar vrijedan tri milijuna eura

Podravka gradi novi Transportni centar vrijedan tri milijuna eura

Sigurniji pristup glavnoj prometnici, moderni radni uvjeti i centralizacija transportnih usluga samo su neke od prednosti koje će doprinijeti

Read More...
Paola Papanicolaou

Paola Papanicolaou nova je glavna direktorica Sektora za inozemne banke supsidijare Intese Sanpaolo

Intesa Sanpaolo osniva „Radnu skupinu za poticanje sinergije za inozemne banke supsidijare” Paola Papanicolaou nova je glavna direktorica Sektora za

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design