Nijemci su spremni potrošiti više u baru nego na bazenu

In Vijesti iz svijeta
Luna-park

Cijene u Njemačkoj znatno su porasle nakon izbijanja rata u Ukrajini i energetske krize koja je uslijedila. Međutim, ljudi su spremni potrošiti više novca na neke aktivnosti u slobodno vrijeme.

Usporedna analiza cijena od 2014. do danas pokazala je da neke od njih prestižu rast zbog inflacije. Potrošači ih, međutim, opisuju kao razumne, prema istraživanju koje je naručila Zaklada BAT.

Primjerice, prije 10 godina prosječni Nijemac u restoranu je u prosjeku bio spreman izdvojiti 23,70 eura, a sada 31,70, što je 34 posto više. Dodatno, zbroj je 10 posto veći od ukupnog učinka inflacije u proteklom desetljeću, ali potrošači kažu da je cijena primjerena.

S druge strane, potrošači su najmanje spremni platiti više za aquapark. Poskupljenje za 10 godina, koje ocjenjuju razumnim, iznosi samo sedam posto. Bazeni su morali biti umjereni u povećanju cijena jer imaju jaku konkurenciju u teretanama ili zabavnim parkovima, objašnjava BAT.

Najveći rast cijena u odnosu na 2014. Nijemci prihvaćaju u crkvi. Naime, dok su 2014. nakon usluge bili spremni u prosjeku dati 2,10 eura, sada im je u redu dati 3,10.

Slijede tematski parkovi u kojima su njemački građani spremni potrošiti gotovo 40 posto više novca nego prije deset godina.

Stanovništvo doživljava primjerenim i normalnim ono na što je naviklo i s čime se često susreće, navodi BAT. Zaklada je kao primjer navela Francusku, gdje se ljudi ne žale na skupu hranu jer im je to, kako kažu, normalno.

Institut GfK je 2014. i ove godine za Zakladu BAT anketirao 2000 odraslih potrošača u Njemačkoj. dpa

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design