Za uspjeh organizatora izvanpansionske turističke ponude potrebna online rješenja

In Iz zemlje
orioly

U Hrvatskoj je sve više manjih turističkih agencija i drugih organizatora koji nude ture, izlete i razne aktivnosti za veći doživljaj turista, a da bi u tome bili uspješniji nužno je da uz pružanje vrhunske usluge primjenjuju i nova tehnološka (IT), marketinška i online rješenja, kaže direktor zagrebačke IT tvrtke Orioly Ivan Ilijašić.

Raste ponuda raznih tura i aktivnosti po Hrvatskoj, poput vinskih, trekking, bike, povijesnih, kulinarskih, festivalskih, sportsko-rekreativnih tura, kao i onih s terenskim vozilima, za djecu, za ZIP linije, lov na blago, podvodne s ronjenjem i mnoštvo drugih zabavnih aktivnosti, iza kojih najčešće stoje manje turističke agencije i organizatori, navodi Ilijašić.

“Sve više njih se želi ozbiljno i dugoročnije baviti takvim poslom, nalazeći u tome nišu kojom se velike agencije i touroperatori ne bave puno. Međutim, dosta njih se muči s plasmanom i privlačenjem publike, u čemu im, s obzirom da nemaju dovoljno novca za investicije, u promociji mogu pomoći IT rješenja i aplikacije online partnera”, ističe Ilijašić, napominjući da su u Oriolyju do takvih zaključaka došli surađujući s brojnim domaćim i stranim partnerima.

S obzirom na povećanje opsega poslovanja, Orioly je od prvobitnog turističkog startupa prerastao u manju tvrtku s više od deset zaposlenih, kojih će, ako bude sve po planovima, već iduće godine biti dvostruko više. Softverska rješenja koja pružaju organizatorima turističkih tura i izleta agencijama omogućuje jednostavno upravljanje turama, polascima, rezervacijama, kao i automatiziranje te ubrzanje online prodaje i marketinga na društvenim mrežama.

Manjim domaćim turističkim agencijama nužno treba tehnološki napredak da bi sa svojom ponudom bile vidljivije i konkuretnije, ocjenjuje.

“Istraživanja među članicama udruge UHPA-e pokazuju da je u prvim mjesecima ove godine većina rezervacija putovanja, oko 60 posto, obavljena u poslovnicama agencija, što navodi na zaključak da ljudi preferiraju tradicionalan, neposredni kontakt s agentima. Istraživanjem pak na bazi svojih oko 300 korisnika, među kojima je i nešto manje od sto domaćih manjih organizatora putovanja, tura i aktivnosti, Orioly je utvrdio da većina domaćih ne nudi mogućnost rezervacije i prodaje putem web stranica, čime zapravo te stranice ni ne koriste dovoljno kao kanal bržeg i jednostavnijeg dolaska do novih kupaca. Oko 16 posto rezervacija je nastalo putem online platformi, što je ispod europskih trendova”, kaže Ilijašić.

S druge strane, online kupci izleta i tura većinom ističu da će tako kupovati ako su web stranice jednostavne, da su i inače navikli online kupovati te da ne žele odlaziti u agencije, očekujući pritom i povoljniju cijenu na webu.

“Možda domaći još uvijek više žele izravan kontakt s agencijom, no strani turisti, koji u Hrvatskoj čine oko 90 posto ukupnog prometa, sve više traže izvanpansionsku ponudu online putem, što može biti i poticaj domaćim agencijama da se više angažiraju oko takvog načina poslovanja”, smatra Ilijašić, iznoseći globalne podatke o gotovo 60 posto rezervacija izleta i tura online putem, a koje su u proteklih pet godina porasle za više od 70 posto.

Oko 25 posto turista za vrijeme godišnjih odmora dodatnu izvanpansionsku ponudu traži putem mobilnih uređaja, u čemu su predvodnici turisti iz Azije, kojih 60 posto žele rezervirati sve što mogu online.

“Prihvaćanje novih online pravila poslovanja treba kombinirati s osobnim kontaktom u agenciji, pogotovo zbog putnika koji ne znaju točno što žele ili žele nešto novo. Vičite i o svojim prednostima, uvijek i svugdje, uložiti vrijeme i koristite kvalitetne i atraktivne fotografije, pa i ljudi zadovoljnih vašom ponudom, komunicirajte s korisnicima putem društvenih mreža i uz online rezervacije i prodaju uvedite i newslettere”, zaključuje Ilijašić. (H)

You may also read!

kupci-maloprodaja-shopp

Inspektori u 490 nadzora zatekli povrede odluke o ograničavanju cijena

Tržišna inspekcija Državnog inspektorata od 7. veljače do 4. travnja obavila je 1.819 nadzora primjene Vladine odluke o ograničavanju

Read More...
IKEA predstavlja novo izdanje legendarne STOCKHOLM kolekcije

IKEA predstavlja novo izdanje legendarne STOCKHOLM kolekcije

Obilježavajući 40. godišnjicu legendarne STOCKHOLM kolekcije, IKEA predstavlja njezino novo izdanje za 2025. Kolekcija se sastoji od 96 pomno

Read More...
Dalibor Kratohvil

HOK traži izmjene Zakona o obveznom zdravstvenom osiguranju u korist obrtnika i radnika

Hrvatska obrtnička komora ponovno je ukazala na probleme s kojima se u poslovanju, a vezano za zdravstveno osiguranje susreću

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design