METRO Hrvatska i Primacošped imaju najbolje B2B prodavače – Superprodavače

In Konferencije / savjetovanja
superprodavaci

U organizaciji portala Poslovni savjetnik 23. i 24.10.2025. u Zagrebu održala se jubilarna, petnaesta po redu prodajna konferencija Superprodavač. Konferencija je u dva dana okupila oko 120 sudionika, uz više od 30 predavača, laureata i panelista iz Hrvatske i Srbije. Tematika ovogodišnje konferencije bila je posvećena prodaji u izazovnom digitalnom okruženju s posebnim osvrtom na Z generaciju.

Nagradu B2B Superprodavač 2025. godine primili su Iva Gončin iz tvrtke METRO Hrvatska d.o.o. i Boris Vavra iz tvrtke Primacošped d.o.o. Priznanja za poseban doprinos razvoju prodajne struke primili su mr.sc. Mladen Jančić, poslovni trener i konzultant iz tvrtke Anglo Adria management consulting d.o.o. i Kamilo Antolović.

„U tvrtki METRO Hrvatska prodaja znači biti partner našim HoReCa kupcima – slušati ih, razumjeti njihove potrebe i pružiti rješenja koja unapređuju njihov posao. Nagrada B2B Superprodavač godine potvrda je da trud, profesionalnost i iskren odnos s kupcima donose rezultate. Ponosna sam što mogu biti dio tima koji svakodnevno podržava hrvatske ugostitelje i njihov uspjeh. METRO je mjesto gdje se znanje, strast i partnerstvo spajaju kako bi svaki kupac dobio pravu vrijednost“, prilikom primanja godišnje nagrade B2B Superprodavač godine, izjavila je Iva Gončin iz tvrtke METRO Hrvatska.

“Prodaja usluga se u potpunosti razlikuje od prodaje robe i teško ih je povezati osim zajedničkog – zadovoljstva kupca. U Primacošpedu već 35 godina isključivo pratimo da zadovoljstvo kupaca bude visoko jer time osiguravamo dugoročnost posla ali I rastemo skupa sa našim kupcima. Da bi održali kontinuirano zadovoljstvo puno ulažemo u naše zaposlenike tj. edukacije zaposlenika I uvijek koristimo najnovije tehnologije. S obzirom na kontinuiran rast imamo pravo reći da su se ulaganja isplatila ali I da prodaja odlično odrađuje izazoavna psoao povezivanja zadovoljstva kupaca sa zahtjevnim logissitčkim uslugama”, prilikom primanja godišnje nagrade B2B Superprodavač godine, izjavio je Boris Vavra iz tvrtke Primacošped d.o.o.

„Nagrada za poseban doprinos razvoju prodajne profesije Superprodavač 2025. godine potvrda je da uporno učenje, profesionalan pristup i stalno usavršavanje za sve izazove u prodaji mogu biti prepoznati i priznati od same struke-stoga zahvaljujem na ovoj nagradi svima koji su sudjelovali u izboru“, izjavio je prilikom primanja godišnje nagrade Superprodavač godine, Kamilo Antolović, dobitnik nagrade za poseban doprinos razvoju prodajne struke u Hrvatskoj.

„Ovu nagradu doživljavam i kao potvrdu koja našim klijentima govori da se ulaganje u razvoj, kroz trening i edukaciju zaposlenih, itekako isplati. Osim kao osobnu, nagradu vidim i kao uspjeh cijelog Anglo-Adria tima koji već više od 20 godina pomaže tvrtkama u regiji unaprijediti poslovne rezultate“, izjavio je Mladen Jančić, dobitnik nagrade za poseban doprinos razvoju prodajne struke u Hrvatskoj.

„Jedna od glavnih karakteristika kupovnog ponašanja Generacije Z jest potpuna digitalna integracija. Odrasli su u eri pametnih telefona i društvenih mreža, zbog čega se oslanjaju na online recenzije, preporuke influencera i društvene mreže prilikom donošenja odluka o kupnji.
Međutim, iako su digitalno orijentirani, ne odriču se potpuno kupovine u fizičkim trgovinama – podaci pokazuju da i dalje značajan dio svoje potrošnje ostvaruju u supermarketima i trgovačkim centrima. Upravo ta kombinacija online i offline kupovine čini ih prvom istinski omnikanalnom generacijom, što znači da uspješni brendovi moraju biti prisutni na svim prodajnim kanalima“, izjavila je Sandra Mihelčić, organizatorica konferencije.

U konačnici, Generacija Z nije homogena skupina, već slojevita i raznolika generacija s različitim interesima i potrošačkim prioritetima. No, ono što ih povezuje jest potreba za digitalnom prisutnošću, visoka očekivanja prema brendovima i snažna sklonost inovacijama. Brendovi koji uspiju prepoznati ove trendove i prilagoditi im svoje strategije imat će priliku izgraditi dugoročan odnos s ovom generacijom i osigurati stabilan rast u godinama koje dolaze, zaključak je ovogodišnje panel diskusije koja je okupila renomirane govornike Kristijana Gregorića, Tanju Džido, Kamila Antolovića, Branka Pavlovića i Alena Žunića, a pod moderiranjem Gorana Jungvirtha.

Video: B2B Superprodavač 2025. Iva Gončin, Metro Cash and Carry do.o.o.
Video: B2B Superprodavač 2025. Boris Vavra, Primacošped d.o.o.
Video: B2B Superprodavač 2025. Kamilo Antolović
Video: B2B Superprodavač 2025. Mladen Jančić, Anglo Adria Consulting d.o.o.

Fotografija: Irena Sinković

You may also read!

Samo trećina tvrtki koristi digitalne alate u proizvodnji

Samo trećina tvrtki koristi digitalne alate u proizvodnji

Tek svaka treća domaća tvrtka koristi digitalne alate za planiranje proizvodnje. Velika većina ih i dalje planira “ručno”, to

Read More...
Nova Geberit tipka za ispiranje Savršena elegancija

Nova Geberit tipka za ispiranje – savršena elegancija

Geberit predstavlja ekskluzivnu tipku za ispiranje – Sigma40. Sa svega četiri milimetra dubine i u bogatoj paleti materijala, Sigma40

Read More...
Novi Zakon o prostornom uređenju prijeti turističkoj konkurentnosti Hrvatske, poručeno s Kongresa hrvatskog kampinga

Novi Zakon o prostornom uređenju prijeti turističkoj konkurentnosti Hrvatske, poručeno s Kongresa hrvatskog kampinga

U Šibeniku se održava Kongres hrvatskog kampinga, najznačajniji godišnji skup hrvatskog kampinga, na kojem je jedna od ključnih tema

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design