dm potvrdio lidersku poziciju na hrvatskom tržištu s ukupnim rastom prometa od 10 posto

In Tvrtke i tržišta
Članovi Uprave dm-a

U četvrtak 13. studenog članovi Uprave dm-a predstavili su rezultate poslovne godine 2024./2025. , u kojoj je promet dm-a rastao za 10,04 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu, dosegnuvši 571,06 milijuna eura.

Broj online kupnji premašio je 350.000 čime je ostvaren rast od 44,54 posto u odnosu na proteklu godinu i dosegnut online promet od 21,4 milijuna eura. Više od dvije trećine svih online kupaca pri kupnji je koristilo aplikaciju ‘Moj dm’, a čak 37 posto njih odabralo je uslugu ekspresnog preuzimanja online narudžbi u odabranoj dm trgovini. Nastavljen je trend rasta i u segmentu bezreceptnih medicinskih proizvoda (OTC), u kojem je promet dosegnuo 17,23 milijuna eura (+10,8 posto).

Mirko Mrakužić
Mirko Mrakužić

„U protekloj poslovnoj godini u razvoj prodajne mreže i digitalizaciju uložili smo više od 10 milijuna eura, a dodatnih 2,5 milijuna eura uložili smo u cijene. Otvorili smo dvije nove trgovine u Vodicama i Ivancu te smo danas prisutni u 180 trgovina u 68 gradova, a kupcima smo dostupni bilo kada i bilo gdje zahvaljujući dm online shopu. Pred nama je godina u kojoj obilježavamo 30. obljetnicu poslovanja u Hrvatskoj, u kojoj ćemo nastaviti ulagati u razvoj ponude i usluga, a naši kupci ujedno mogu očekivati brojna iznenađenja i novitete“, istaknuo je direktor dm-a Mirko Mrakužić.

Briga o kupcima, djelatnicima i zajednici i u protekloj poslovnoj godini bila u fokusu dm-a, što su prepoznali i kupci. U usporedbi s 12 drugih trgovačkih lanaca, svaki drugi ispitanik smatra da dm najviše brine o potrebama kupaca (51 posto), a ispitanici smatraju da dm najviše ulaže u lokalnu zajednicu (40 posto) i zaštitu okoliša (44 posto).

dm je svoju dugogodišnju predanost održivom razvoju potvrdio objavom prvog zajedničkog izvještaja o održivosti – Izvještaj o održivosti za poslovnu godinu 2023./2024., koji obuhvaća okolišne, društvene i upravljačke (ESG) ciljeve održivosti, kao i mjere za njihovo ostvarivanje. Izvještaj ukazuje na unapređenje energetske učinkovitosti, odgovornog korištenja resursa kao i rezultate mjera kojima je dm ostvario pozitivne pomake u dostizanju ESG ciljeva. Tako je udio tzv. zelene struje u dm trgovinama u Hrvatskoj dosegnuo 74 posto, a prelaskom s fosilnih goriva na električnu energiju osigurana je energetska neovisnost 31 trgovine. dm je u Hrvatskoj vlastitom proizvodnjom električne energije smanjio emisije CO2 za 247 tona, a prosječnu potrošnju energije za 25 posto.

Članovi Uprave osvrnuli su se na društveno odgovorno poslovanje, istaknuvši da je dm u prošloj poslovnoj godini zajednicu podržao sa 128 donacija vrijednih više od 414 tisuća eura. Među brojnim projektima Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria te voditeljica prodajne regije u Hrvatskoj, istaknula je natječaj {ZAJEDNO} za zelene ideje, u sklopu kojeg je dm s više od 74.000 eura podržao 18 održivih projekata, među kojima su i dva nova dobavljača.

Gordana Picek
Gordana Picek

„U svakom segmentu poslovanja dm nastoji djelovati održivo i odgovorno prema zajednici, a razvoj asortimana i podrška hrvatskim proizvođačima u tome imaju ključnu ulogu. Zahvaljujući natječaju proširili smo ponudu održivih proizvoda te ćemo ujedno podržati razvoj poslovanja naših novih partnera – OPG-a Pocedulić iz Gornjih Kućana i Delfinga s Krka. Proizvode od Varaždinske heljde već danas možete kupiti u dm online shopu, a održivi privjesci tvrtke Delfing bit će dostupni u dm-ovoj ponudi sezonskog asortimana tijekom 2026. godine“, izjavila je Gordana Picek.

Odnos prema djelatnicima već dugi niz godina dm izdvaja od konkurencije, što je u ovogodišnjem istraživanju potvrdilo 78 posto ispitanika, koji smatraju da dm najviše brine o svojim djelatnicima. U protekloj poslovnoj godini dm je zaposlio 131 novog djelatnika te je u poslovnu godinu 2025./2026. ušao s ukupno 2.310 djelatnica i djelatnika, kojima nudi brojne benefite te prilike za edukaciju i napredovanje.

U poslovnoj godini 2025./2026. dm će u razvoj poslovanja uložiti više od 14 milijuna eura, s naglaskom na modernizaciju prodajne mreže, unapređenje ponude i usluga te još bolje povezivanje online poslovanja s poslovanjem dm trgovina.

dm_infografika_2025

You may also read!

turizam

Hrvati putuju pet puta godišnje: gotovo polovica planira zimski odmor u Hrvatskoj, a jednako toliko izvan nje

Građani Hrvatske ove godine putuju više nego ranije, ali s pažljivijim planiranjem troškova. Najnovije istraživanje MasterIndex koje je za

Read More...
poljoprivreda

CroAGRO – sajam kakav poljoprivreda zaslužuje

Ove godine fokus je na izazovima radne snage u agrosektoru Damir Pavlek CroAGRO, međunarodni sajam poljoprivrede, poljoopreme

Read More...
Poslovni subjekti zatražili poticaje za kupnju 2860 'čistih' vozila

Poslovni subjekti zatražili poticaje za kupnju 2860 ‘čistih’ vozila

Preko javnog poziva za kupnju novih vozila na alternativna goriva za pravne osobe, kojeg je Fond za zaštitu okoliša

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design