Sve popularnija online kupnja proizvoda ljekarni

In Trgovina na malo
1-ljekarne_prima_farmacia

Svaki četvrti građanin Hrvatske kupuje putem interneta. Najviše se kupuje odjeća, elektronički uređaji, uređaji za kućanstva, igračke i knjige. No, trendovi se sve više mijenjaju i u „koristi“ web shoppova ljekarni. Tržišni trendovi, kao i razvoj novih tehnologija koje podupiru online poslovanje idu u prilog tomu i da ćemo sve više koristiti proizvode i usluge ljekarni upravo kroz on-line narudžbe.

Dovoljno da Loyalty članica Virtualnog ženskog poduzetničkog centra Jele Ribičić, vlasnica i direktorica Zdravstvene ustanove Ljekarne Prima Farmacia implementira u svoje poduzetništvo i ovaj način plasmana proizvoda.

Ova farmaceutkinja, veliki dio svog poslovnog života provela je u veleprodaji lijekova. U svom radu za veliku farmaceutsku kuću prošla je sve etape poslovnog razvoja u ovoj struci, prikupila iznimno iskustvo, te snagu otisnuti se u vlastite poduzetničke vode. A u njima nepokolebljivo plovi već šest i pol godina zahvaljujući vlastitim ljekarnama koje uspješno vodi.

Danas imam dvije ljekarne – jedna je u Vrgorcu, a jedna u Brelima. Imam sedam zaposlenih. Imamo širok dijapazon proizvoda, naravno primarno uz lijekove, jer smatram da ljudima trebamo ponuditi sadržajni izbor za kupnju odnosno nabavku. Ponudu ljekarni proširili smo i na web shop čime ne samo da smo obogatili naše prodajne mogućnosti nego pružili ljudima da „kupnjom iz naslonjača“ uštede vrijeme, novac, ali i trud – opislala je svoj poduzetnički dijapazon Jele Ribičić, vlasnica i direktorica Zdravstvene ustanove Ljekarne Prima Farmacia.

Uvođenje web shopova u poslovanje dodatni je poticaj njegovoj uspješnosti, ali i praćenju trendova koje donosi budućnost. On line kupnja već čini više od 80 posto aktivnosti građana Sjedinjenih Američkih Država. U online novčanike sve više posežu i građani Hrvatske, pa tako 5 posto njih kupuje svaki tjedan putem web shoppova, a najmanje jednom mjesečno 21 posto kupaca.

Tržište postaje sve zahtjevnije, kupac očekuje isporuku usluge ili proizvoda što kvalitetnije i brže, pa je sasvim razumljivo da smo mu željeli i u Ljekarnama Prima Farmacia biti što dostupniji. Najjednostavniji put do naših kupaca svakako je i web shop. A kupnja putem naše digitalne platforme koju smo pokrenuli ovog proljeća je to i pokazala stalnim porastom. Naši online kupci najviše kupuju kozmetiku, dodatke prehrani te medicinska pomagala – iznosi podatke o navikama svojih online kupaca poduzetnica Jele Ribičić.

Online prodaja kontinunirano će rast i među građanima Hrvatske, a poduzetnice i poduzetnici koji među prvima implementiraju svoje sadržaje na dopadljiv digitalan način kupnje – „pobrat“ će i najviše uspjeha. Jele Ribičić svjesna je koliko se čak i u farmaceutici navike i želje kupaca mijenjaju s trendovima, pa je svoje poduzetništvo prilagodila upravo njima.

Online ponuda je primamljiva posebice našim kupcima koji nemaju vremena, ali i žele sami izabrati u miru svog doma proizvode koji im trebaju. Te proizvode digitalno mogu proučiti, pročitati savjete o uporabi, provjeriti i usporediti s drugim proizvodima te donijeti na miru odluku o kupnji. Prilikom kupnje u ljekarnama nastojimo se posvetiti svojim kupcima, ali moderni kupac radije će svoju nabavku obaviti putem interneta – otkriva trendove kupnje u svojoj struci vlasnica ljekarni Prima Farmacia.

No porast i popularnost web shoppova neće sigurno „dotući“ odlazak u kupnju na klasični način. Upravo suprotno, svaka od ove vrste kupnje ima svojih poklonika.

Kupci koji nam dolaze u ljekarne ne dolaze samo po lijekove. Dolaze po kozmetiku, ortopedska pomagala, dodatke prehrani, no ono što je još važnije dolaze po savjete, informacije i mišljenje što koristiti, što kupiti. Sve u cilju prevencije zdravlja, očuvanja ljepote, promicanja zdravog načina življenja. Kontakt s ljudima u ovoj „klasičnoj kupnji“ je ono što nosi prednost nad online platformom – komentirala je ova poduzetnica.

Internet trgovina radi non stop sve dane u godini, te je dostupna bez obzira u kojem dijelu Hrvatske da kupac živi.

Jele Ribičić svom je poduzetništvu učinkovitom kombinacijom ponude uz pomoć svojih ljekarni u Vrgorcu i Brelima, ali i kroz web shop objedilila učinkovito obje prodajne platforme. U cilju biti dostupna svojim kupcima od kud da dolaze, sa sadržajnom i bogatom ponudom.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design