Hrvatska postaje turistička gastro destinacija

In Iz zemlje
1-Split-B2B

Hrvatska je u začetku pozicioniranja kao gastro destinacija, rekao je u petak državni tajnik u Ministarstvu turizma Tonči Glavina na međunarodnoj konferenciji o turizmu posebnih interesa SPLITB2B.

Glavina smatra da Hrvatska ima veliki gastronomski potencijal te da mora razvijati vinske ceste, ceste sireva i maslinova ulja kao i gastronomska putovanja.

Izvijestio je da Ministarstvo turizma u tom smjeru provodi jako puno aktivnosti i sufinanciranja.
“Nastavit ćemo i dalje. Hrvatska je apsolutno gastronomska zvijezda”, poručio je Glavina.

Direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristijan Staničić smatra kako Hrvatska u segmentu gastronomije ima itekako što ponuditi te da je to sjajan motiv dolaska i potencijal kojeg treba razvijati.

“Splitsko-dalmatinska županija, Split i otoci te zaleđe imaju što ponuditi turističkom tržištu. Ovaj kraj zaista ima potencijal imati turizam 365 dana u godini”, izjavio je Staničić.

Dodao je kako je proteklih dana razgovarao s ključnim ljudima najvećih avio-kompanija, koje, kako je rekao, u svojim planovima za 2018. godinu imaju povećanje broja putnika u Dubrovnik, Split, Zadar, Pulu i Rijeku.

Međunarodna konferencija i poslovne radionice turizma posebnih interesa SPLITB2B održava se od 18. do 21. listopada. Organizator skupa je Udruga destinacijskih menadžment kompanija Dalmacije (UDMKD) čiji su članovi destinacijske menadžment kompanije s područja Splita i Dalmacije. Suorganizator je Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije.

Riječ je o jedinstvenoj poslovno-turističkoj burzi u Hrvatskoj na kojoj sudjeluje 56 poslovnih subjekata iz trinaest zemalja s tri kontinenta.

Tema ovogodišnjeg skupa jest Food & Wine turizam, a cilj uspostava poslovnih partnerstva koja će rezultirati novim turističkim dolascima gostiju visoke platežne moći izvan glavne sezone. (H)

You may also read!

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

Restoran Zora Bila prvi dobitnik nagrade Dobar Tech

U sklopu Dana hrvatskog turizma, održanih u Opatiji, dodijeljena je nagrada Dobar Tech - METRO nagrada za najbolji digitalni

Read More...
Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design