Lidl Hrvatska ponovno uz male domaće dobavljače

In Regionalni razvoj
Sapunoteka

Lidl Hrvatska nastavlja s projektom „Okusi svoj zavičaj“, započetim prošle godine u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom. Ovoga puta, Lidl će u svoju akcijsku ponudu uvrstiti karakteristične domaće proizvode iz svih krajeva Lijepe Naše, pa će se tako neki od specijaliteta malih proizvođača po prvi puta naći na policama jednog trgovačkog lanca.

Probrane domaće slatke i slane delicije, pića i prirodna kozmetika u Lidlu će se prodavati po odličnim cijenama, i to od ponedjeljka, 27. studenoga, pa sve do isteka zaliha.

Na police svih Lidlovih trgovina stižu neki od najprepoznatljivijih hrvatskih proizvoda kao što su kulen, pršut, panceta, pečenica, sisačka salama, paški sir, škripavac, skuta, jogurt od kozjeg mlijeka, bućino ulje, rapska torta, orahnjača, paprenjaci, sok od aronije, razne rakije i likeri, ali i prirodna kozmetika. Riječ je o nastavku projekta „Okusi svoj zavičaj“ kojim Lidl domaćim malim proizvođačima želi omogućiti da svoje proizvode plasiraju u Lidlove trgovine i dodatno potaknuti konkurentnost obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava.

Radi se o proizvodima iznimne kvalitete, spravljenima s posebnom pažnjom od lokalnih sastojaka, prema tradicionalnim recepturama. Lidl je odlučio upravo ove proizvode staviti na svoje police u sklopu projekta „Okusi svoj zavičaj“, jer vjeruju da je bogatstvo neke zemlje u vrijednim rukama malih proizvođača.

Lidl je ovo i dokazao pokrenuvši 2013. godine brend „Okusi zavičaja“, pod kojim je obuhvaćeno oko 90 autohtonih proizvoda domaćih dobavljača. Ova inicijativa nastavljena je 2016. projektom „Okusi svoj zavičaj“, koji je putem javnog natječaja okupio veliki broj domaćih proizvođača voća i povrća diljem Hrvatske i omogućio ukupno 17 proizvođača da svoje proizvode plasiraju na police Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. Lidl i u budućnosti namjerava nastaviti snažno podupirati domaće male dobavljače.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design