Tjedan uoči Božića dm je posvetio podršci zajednici te je predao donacije Kliničkom zavodu za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju Kliničke bolnice Merkur, Institutu Ruđer Bošković te Gradskom društvu Crvenog križa Vrbovec.
U utorak 19. prosinca djelatnici dm-a predali su božićne poklone Gradskom društvu Crvenog križa Vrbovec namijenjene 76 djece o kojima društvo brine. dm je u suradnji s društvima Crvenoga križa osigurao 5.000 božićnih poklona koji će tijekom blagdana stići na adrese socijalno ugroženih i siromašnih građana u 99 gradova i naselja diljem Hrvatske. U pripremu poklona uključilo se više od 1.300 djelatnika koji su pripremili 2.262 poklona, dok je dm osigurao dodatnih 2.738 poklona kako bi potrebitim sugrađanima uljepšali blagdane.
U srijedu 20. prosinca, Kliničkom zavodu za dijagnostičku i intervencijsku radiologiju Kliničke bolnice Merkur dm je donirao dva programska paketa ključna za njihov rad u skladu s najvišim svjetskim standardima. Paket “CEUS” koristi se za primjenu kontrastnog sredstva na ultrazvučnoj dijagnostici zahvaljujući kojoj je moguća dijagnostika nakon intervencijskih zahvata bez zračenja i bez čekanja za MR dijagnostiku. Programski paket “Newton dictate” koji pretvara govor u tekst, radiolozima omogućuje diktiranje nalaza te ubrzava izdavanje nalaza i osigurava njihovu bolju kvalitetu.
“Kada je Klinički zavod KB-a Merkur kontaktirao dm, uvidjeli smo kako donacijom možemo olakšati rad djelatnika zavoda i njihovim pacijentima omogućiti liječenje u skladu s najvišim svjetskim standardima. Raduje nas što nam pozitivni poslovni rezultati omogućuju da podržimo napredak zajednice u kojoj poslujemo, a posebno smo ponosni kada naša podrška doprinosi zdravlju i boljoj kvaliteti života naših sugrađana”, izjavio je Mirko Mrakužić, direktor dm-a.
Institutu Ruđer Bošković dm je 20. prosinca donirao 50.000 kuna za istraživanje novih načina liječenja i dijagnosticiranja raka prostate. Donaciju su podržali i fanovi dm-a na Facebooku i Instagramu s više od 29.000 komentara i postova s humanitarnim hashtagom #zivimuski u sklopu kampanje posvećene muškom zdravlju.