Meggle predstavio novi proizvod – Svježe mlijeko „S farme“

In Regionalni razvoj
MEGGLE_bucket

Tvrtka Meggle u 130 godina svog postojanja kontinuirano inzistira na kvaliteti mliječnih proizvoda jer zna koliko je kupcima bitno podrijetlo mlijeka koje svakodnevno konzumiraju. Sa željom da svojim kupcima priušti prirodni i puni okus mlijeka kakvo smo pili kao djeca, Meggle je predstavio posebnu vrstu svježeg mlijeka kontroliranog podrijetla, pod nazivom „S farme“.

Sve mlijeko „S farme“ dolazi s jedne jedine lokacije – tradicionalne farme Landia, smještene u selu Tordinci pokraj Vukovara. Ta autentična slavonska farma u obiteljskom je vlasništvu već desetljećima, a ljubav prema stočarstvu i poljoprivredi prenosi se naraštajima. Na njoj sretno živi 250 krava, tetošenih hranom uzgojenom na istoj farmi, prirodnim putem i bez aditiva.

One slobodno šeću i samostalno biraju kada će otići na mužnju. I baš kao što se svakoj zna ime, tako se i zna da svaka od njih daje mlijeko vrhunske kvalitete.

Kako bi ta kvaliteta ostala očuvana, vrijeme prijevoza do mljekare je iznimno kratko, a u samoj mljekari koristi se najsuvremenija tehnologija obrade. Upravo je tako mlijeko „S farme“ dobilo najbolje od oba svijeta: tradiciju i suvremenost. Količine svježeg mlijeka koje se godišnje proizvode na farmi Landia su ograničene te neće biti zamijenjeno mlijekom s neke druge farme.

Za svoj brand Meggle inzistira baš na ovoj farmi, za njega najboljoj u Hrvatskoj. Današnji kupac okružen je velikim izborom proizvoda s čijim podrijetlom često nije upoznat. Kada se radi o prehrambenim proizvodima, a posebno o mlijeku koje cijela obitelj pije svaki dan, zaista je važno znati odakle dolazi i na koji se način proizvodi. Stoga je konkurentska prednost i dokaz autentičnosti mlijeka „S farme“ upravo ta transparentnost njegova podrijetla.

You may also read!

Tonći Glavina

Hotelski sektor ulazi u sljedeću sezonu s optimizmom, a za jačanje konkurentnosti ključno je potaknuti veća ulaganja u nove kapacitete koja osiguravaju veću dodanu vrijednost i održivost hrvatskog turizma

Hotelski sektor izuzetno je zadovoljan ostvarenim rezultatima ove turističke godine i visokom popunjenošću te optimistično gleda na sljedeću sezonu,

Read More...
Od izvora do mora 2024_Ranko Šuvar CROPIX_3

Obilježen završetak ovogodišnjeg izdanja projekta ‘Od izvora do mora’

Simboličnom sadnjom na lokaciji Turističko-edukativni centar Novo Čiče u Velikoj Gorici, obilježen je završetak ovogodišnjeg izdanja projekta Od izvora

Read More...
Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51posto privatnog sektora

Svega oko 15 posto hrvatskih tvrtki izvozi, ali one zapošljavaju 51 posto privatnog sektora

U Hrvatskoj samo oko 15 posto poduzeća izvozi, a istovremeno ta baza poduzeća zapošljava više od polovice svih radnika

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design