Podravkini proizvodi ostvaruju odlične rezultate na Halal tržištu

In Tvrtke i tržišta
Podravkini proizvodi ostvaruju odlične rezultate na Halal tržištu

Predsjednica Republike Hrvatske Kolinda Grabar-Kitarović, u srijedu je, 2. studenog, svečano otvorila World Halal Day, najveći ovogodišnji događaj u svijetu o halal tržištu, turizmu i islamskom bankarstvu koji se do 4. studenog održava u Opatiji.
Predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić sudjelovao je u panelu „Halal Market – New Global Trend“ koji se održao tijekom World Halal Day Croatia koji se u organizaciji Centra za certificiranje halal kvalitete pri Islamskoj zajednici u Hrvatskoj održava u Opatiji od 2. do 4. studenog 2016. Uz paneliste Rafia Uddin Shikoh-Dinarstandarda iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, Marca Deschamp-Halal Cluba iz Belgije, Ahmeta Karabaya, ministra gospodarstva Turske, Alia Fazelia, predsjednika poduzetničke komore Irana i Muhammada Munira Chadrya, predsjednika IFANCA-e iz SAD-a, razgovarao je o potencijalima i trendovima sve brže rastućeg tržišta.

Ovom prilikom, predsjednik Uprave Podravke Zvonimir Mršić istaknuo je: „Podravka već jest domaći lider s Halalom certificiranim proizvodima kojih ima čak 130, gdje zadržavamo tu poziciju. Želja nam je povećati izvozno tržište koje smo prepoznali kao globalno rastuće. 2014. godine Podravka je otvorila i svoju tvrtku u Dubaiu kako bi se približili kupcima s našim asortimanom. Broj potrošača na ciljanim tržištima koji traže halal proizvode je u porastu, što otvara velike mogućnosti za rast i naš je cilj da za 5 godina prihod od ovih proizvoda čini 10% ukupnih prihoda.”
Vrijednost globalnog halal tržišta procijenjena na oko 2 trilijuna američkih dolara. Prepoznavši potencijale tog tržišta i prednosti koje certifikacija proizvodnje i proizvoda donosi kompaniji, Podravka je još 2014. godine dobila Halal certifikate za svoje 4 tvornice: Vegeta juhe, Dječja hrana i kremni namazi, Voće i Kalnik te za ukupno 130 svojih proizvoda. Iste godine je uspostavila poslovanje u Ujedinjenim Arapskim Emiratima otvorivši Podravka Gulf u Jebel Ali Free Zoni u Dubaiju odakle pokriva tržišta Maroka, Egipta, Turske, Jordana, Iraka, Saudijske Arabije, Katara, Kuvajta, Jemena i Ujedinjenih Arapskih Emirata.

U toj su regiji najpopularniji Vegeta univerzalni dodatak jelima, Lino proizvodi: Lino pillows i Lino Lada, Kviki snack i Ajvar. Kao novi igrač, u gotovo tek dvije godine postojanja na tom tržištu Podravka bilježi kontinuiran rast udvostručujući prodajne rezultate, u kratkom razdoblju je ostvarila prepoznatljivost u B2B odnosima, a kontinuirano radi na povećanju prepoznatljivosti među generalnom potrošačkom populacijom. Ovo tržište, kao i svako, ima svoje specifičnosti od kojih se značajno ističe velika polariziranost tržišta između korisnika visokog tržišnog standarda i tržišta nižeg životnog standarda koje ima velike volumne kapacitete.

Podravka i ovdje kontinuirano provodi istraživanja o potrebama i preferencijama potrošača te se prilagođava potrebama lokalnog tržišta prilagodbom komunikacijskih poruka i asortimana. Na primjer, dvije nove juhe – krem juha od crvene leće i juha od luka razvijene su nakon serije testova u Dubajiu, dok se recepture pojedinih proizvoda prilagođavaju zahtjevima tržišta.

I na ovom tržištu prisutni su trendovi povećanja konzumacije hrane izvan obiteljskog doma, traženje praktičnih rješenja za prehranu i pripremu hrane, visoka razina svijesti u blagotvornom učinku hrane na zdravlje, posebna briga o specifičnim funkcionalnim aspektima koje prehrambeni proizvod treba zadovoljiti, kao i razvoj uskih segmenata tržišta i personalizirane ponude. Konkurencija je sve aktivnija i prisutnija te potrošači imaju pristup velikom broju različitih proizvoda iz svake kategorije. Podravka uspješno odgovara tim trendovima brzo prilagođavajući svoje poslovne modele potrošačima, ciljanom auditoriju i trgovačkim partnerima, zadržavajući u korijenu temeljne vrijednosti.

You may also read!

Giving Friday 2024

Giving Friday: dm će donirati pet posto dnevnog prometa ostvarenog u petak 29. studenog

U petak 29. studenog dm će obilježiti Giving Friday, potpuno drugačiju verziju Crnog petka, povodom kojeg će donirati pet

Read More...
Predstavnici MMM

MMM Agramservis novi je izdavatelj mini obveznica

Privredna banka Zagreb (PBZ), dio Sektora inozemnih banaka (IBD) Intesa Sanpaolo Grupe, djelovala je kao jedini agent izdanja i

Read More...
Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Zaštita na radu investicija, a ne trošak

Pod pokroviteljstvom Hrvatskog sabora - Odbora za rad, mirovinski sustav i socijalno partnerstvo, Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design