ABC sir je najsnažniji Agrokorov brend u Adria regiji

In Tvrtke i tržišta
ABC sir image

Prema zadnjem istraživanju BRANDscore kojeg provodi nezavisna agencija Ipsos, ABC sir je među 10 najsnažnijih brendova u Adria regiji, koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine i Slovenije. Iako na listi najsnažnijih brendova prevladavaju svjetski poznati inozemni brendovi, regionalni potrošači su među deset brendova koje prepoznaju i koriste uvrstili tri domaća brenda među kojima je i ABC svježi krem sir.

Kod izračuna BRANDscore rezultata u obzir se uzimaju različiti aspekti odnosa potrošača prema brendu, koji uključuju realizirani odnos potrošača prema brendu i emocionalnu percepciju proizvoda u svijesti potrošača, koje BRANDscore kontinuirano prati.

Kako je istaknula Ljiljana Vajda-Mlinaček, direktorica marketinga i turizma Belja: „ABC sir je proizvod koji je apsolutno usmjeren potrošačima i njihovim potrebama, od najmlađih dana do zrelih godina. Polovica proizvodnje ABC sira se proda na domaćem tržištu, a drugu polovicu izvozimo i zato kontinuirano pratimo potrebe potrošača na više od 20 svjetskih tržišta na koja plasiramo ABC sir. Iako smo aktivno usmjereni na daljnji rast izvoza i otvaranje novih tržišta u Europi i Aziji, u fokusu su nam i dalje regionalna tržišta pa smo izuzetno zadovoljni jer je ABC sir visoko na ljestvici top brendova u Adria regiji .“

ABC sir se u Belju proizvodi već 37 godina i nastaje od mlijeka koje dolazi s vlastitih farmi krava. U osnovnom okusu u proizvodnji se koriste samo tri sastojka : mlijeko, vrhnje i malo morske soli, bez ikakvih drugih dodataka. Cjelokupan proces nastajanja ABC sira predstavlja sljedivost Od polja do stola i započinje na oranicama na kojima nastaju sirovine za domaću stočnu hranu pripremljenu prema potrebama svake od farmi. Vlastita proizvodnja mlijeka omogućuje kontinuirano praćenje kvalitete i stalna unapređenja pa ABC sir uvijek nastaje od najboljeg mlijeka koje daje 4.000 beljskih krava.

You may also read!

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

Predstavljena Hrok ESG platforma razvijena u suradnji s bankama

U Zagrebu je danas predstavljena ESG platforma koju je razvio Hrok u suradnji s vodećim bankama u Hrvatskoj. Na

Read More...
Jedna manje

Konzum nastavlja s kampanjom „Jedna manje“ čiji je cilj smanjenje plastičnog otpada

Konzumova kampanja „Jedna manje“, koja za cilj ima promociju korištenja višekratnih ekoloških torbi za kupnju i smanjenja plastičnog otpada

Read More...
šuma hrane komunlac

U Koprivnici posađena najveća šuma hrane u Hrvatskoj

Svjetska organizacija za zaštitu prirode WWF danas je u suradnji s Gradom Koprivnica i njihovim komunalnim poduzećem Komunalac posadila

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design