Addiko banka uvela je mobilnu aplikaciju QLine

In Bankarstvo
Addiko banka uvela je mobilnu aplikaciju QLine

Addiko banka uvela je mobilnu aplikaciju QLine putem koje klijenti mogu dobiti svoj redni broj bez potrebe za čekanjem u redu, a u poslovnici borave samo onoliko koliko trebaju kako bi obavili posao.

S QLine aplikacijom Addiko banka klijentima na jednostavan način omogućuje brže i praktičnije obavljanje poslova u poslovnici banke, bez nepotrebnog gubitka vremena čekajući u redu.

QLine aplikacija je jednostavna za korištenje i dostupna je svima. Sve što korisnik treba jest skinuti QLine (proizvođač NOVI IS) Android ili iOS verziju nakon čega mu se odmah prikazuje popis i karta svih obližnjih poslovnica Addiko banke, radno vrijeme poslovnica i koliko je udaljen od svake od njih.

Korisnik, privatna osoba ili poslovni subjekt, tada odabirom poslovnice može odabrati razlog zbog kojeg želi doći u poslovicu: Transakcije, Računi i usluge, Krediti ili Dogovoreni sastanak, nakon čega odmah dobiva informaciju koliko je osoba trenutno ispred njega u redu i koje je procijenjeno vrijeme čekanja. Potvrdom dolaska u poslovnicu korisnik dobiva digitalni redni broj i dok obavlja druge obveze može putem mobitela u stvarnom vremenu pratiti kako se red kreće i kad će on biti na redu.

Redni broj dobiva se po prijavi za tekući dan i za njega se moguće predbilježiti putem aplikacije s početkom radnog vremena poslovnice.

„Svi želimo biti u mogućnosti brzo rješavati svoje obveze i imati više slobodnog vremena na raspolaganju, a čekanje u redovima u prometu, u trgovinama, u poslovnicama, u bilo kojoj prilici je frustrirajuće. Mi cijenimo vrijeme naših klijenata i želimo im omogućiti da što manje vremena nepotrebno provode u redovima što podrazumijeva kvalitetniju i učinkovitiju uslugu”, izjavila je Ivana Šimatović, izvršna direktorica Upravljanja prodajom i distribucijskim kanalima Addiko banke.

Relja Marković, izvršni direktor Digitalne transformacije i razvoja aplikacija Addiko Grupe dodao je: „Digitalizacija je danas sveprisutna, ali nije bitno da nova usluga bude ‘samo’ moderna, već je ključno da bude korisna, praktična i da korisnici od nje imaju opipljive koristi. Nije potrebno gubiti vrijeme u redu, kad postoji kvalitetna alternativa. Zato smo u suradnji s partnerom razvili QLine aplikaciju“.

You may also read!

dodjela majstorskih diploma

204 nova majstora – Obrtnička komora Zagreb svečano dodijelila majstorske diplome

U Velikoj dvorani Matice hrvatskih obrtnika u Zagrebu danas je održana svečana dodjela majstorskih diploma kandidatima koji su položili

Read More...
HUP konferencija (2)

Neiskorištenost EU sredstava: Hrvatska na pola puta financijske perspektive 2021.-2027. s oko 5% apsorpcije u kohezijskoj politici

Hrvatska udruga poslodavaca–Udruga profesionalaca za fondove EU na konferenciji za medije izrazila je zabrinutost zbog niske razine korištenja sredstava

Read More...
Dan obrtnika: 130.000 nas je i snažno doprinosimo gospodarstvu i društvu

Dan obrtnika: 130.000 nas je i snažno doprinosimo gospodarstvu i društvu

Na svečanoj Akademiji dodijeljena priznanja najboljim obrtnicima i majstorima te učeniku, mentoru i srednjoj strukovnoj školi. Na svečanoj Akademiji Hrvatske

Read More...

Leave a reply:

Your email address will not be published.

Mobile Sliding Menu

Opći uvjeti korištenja

Suvremena.hr © Copyright | h1 design